mandag 17. april 2017

Sluttet på ppiller oppblåst

Hva skjer med kroppen ved P -pilleslutt? Vil jeg få mange bivirkninger? Som en år gammel jente var jeg i mitt første seriøse forhol og jeg startet med p - piller , og det virket som helt . Litt om meg selv og hvorfor jeg spør: april tok jeg den siste p - pillen , og vi.


Sluttet på ppiller oppblåst

Jeg sluttet på p - piller (Yasmin) i Oktober etter å ha gått å de i 4år. Full av symptomer etter pilleslutt? Sluttet på p - piller : Uvel, oppblåst og menslignende. Andre som har slutta på p - piller ? Flere resultater fra forum.


For et par måneder siden bestemte jeg meg for å slutte på p - piller , rett og slett. Jeg var svimmel, hadde hetetokter og var skikkelig oppblåst. Hei, jeg startet for første gang med p - piller (Loette) for 6uker siden. Loette som er en veldig fin p - pille å bruke. SVAR: Faren er selvsagt tilstede for å ha blitt gravid siden du har sluttet med p - piller og hatt ubeskyttet sex.


Sluttet på ppiller oppblåst

Jeg er mye oppblåst , ømme bryst,mye utflod og jeg fryser mye. Går ut ifra grunnen til at jeg ikke har fått mensen er at jeg har sluttet på pillen , men. Da får jeg ømme pupper, mer humørsvingninger, føler meg oppblåst og få mer . Jeg har sluttet med p - piller , og nå føler jeg meg gravid. Stikking, murringer, oppblåst og ømme bryster. Har også ett par andre symptomer, som tørst hele tiden, oppblåst , luft i magen, og skifter.


Men kan jo svare for når jeg sluttet på ppille, da ble jeg hormonell, men mindre pupper, . Har mye hodepine, ømme bryster, føler meg oppblåst i magen, er veldig trett, o. Har kommet så langt at jeg. November har jeg vært oppblåst både over og under navelen. Jeg er år og har sluttet på p - piller for mnd siden og har enda ikke fått normal. Forstoppelse og oppblåsthet kan ha mange ulike årsaker, . Dette er for å få igang syklus og eggløsning før vi skal prøve, så i mellomtiden bruker vi . Hvor lang tid tar det å bli gravid etter at man slutter med p - pillen ? Gravid etter p - piller.


Hvor fort kan man bli gravid etter bruk av p - piller ? Begynte på en ny type p pille for et år siden, og etter en kort stund sluttet. Kunne jeg brukt p - piller , p-stav eller de greiene man pakker oppi dåsa. I ytterste konsekvens. Er bivirkninger assosiert. Noen som har erfaring med p - pillen Microgynon?


Det er helt normalt å føle seg oppblåst når man skal få eller har mensen. Noen kvinner opplever at p - piller virker mot alle former for smerter forårsaket av. Blødningsforstyrrelsene kan vare en tid etter at du sluttet med medikamentet.


Sluttet på ppiller oppblåst

Dette legemidlet har (som alle p - piller ) til hensikt å forhindre graviditet. Det anbefales på det sterkeste at du slutter å røyke når du bruker Loette. Endringer i appetitt, nedsatt sexlyst, diaré, magekramper, oppblåst mage, oppkast, utslett,. Spørsmål: Jordmødre og helsesøstre skal begynne å forskrive p - piller.


Mange kvinner som slutter med p - piller og hormonell prevensjon opplever en ny. PMS, hodepine og nedsatt sexlyst er . En av de første symptomene mange kvinner har etter at de slutter å ta p - piller er brystsmerter eller ømhet, på grunn av. Oppblåsthet er et annet vanlig tegn.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg