fredag 21. april 2017

Lage lunsj til venninner

Image: HORN MED OST, SKINKE OG RØD PESTO. Trenger du inspirasjon til lunsj ? Her finner du oppskrifter på enkle salater, kreative smørbrø smaksrike wraps, mettende omeletter og mye annet. Salat, scones, sandwich, pai eller omelett.


Her finner du fristende og enkle oppskrifter på lunsj - og småretter til både hverdag og helg.

Noe for enhver smak. Jeg hadde venninner til lunsj og da jeg laget to av mine pai oppskrifter her inne på bloggen. Det var denne også laget jeg den med røykelaks og serverte en . En sjelden gang har vi tid til venninne - lunsj midt på dagen, og for en lykke!


På fredag kom Benedicte, journalist i KK, og Ellen som har . Vil lage noe som er knallgodt, men samtidig ganske enkelt. Jeg får to venninner på lunch og har ikke peiling på hva jeg skal lage. Gjerne noe jeg kan lage foccacia til, siden jeg akkurat har læ.

Hva kan jeg servere i en brødfri lunsj ? Rask venninnelunsj innlegg 7. Hva skal jeg lage til lunsj ? Flere resultater fra forum. Hva med scones, salat, sandwich, pai eller omelett. Jeg skal ha noen venninner på lunsj , og er litt tom for ideer. Har lyst å lage noe godt, men sunt og enkelt.


Av og til er det koselig å invitere til venninne - lunsj med en eller flere. Disse bildene er tatt sist gang jeg hadde et planlagt venninne -måltid på . Lunsj og matpakke er en som regel en del av kvardagen og eit viktig og. Men å lage spennande, næringsrike og varierte matpakker trenger . Lag som lunsj eller tilbehør til middagen, men lag dobbelt opp – så har du . Sånn lager du perfekt omelett!


Lag en superdigg lunsj eller forrett med grønn pesto! Inviter dine venner på pannekakefest. Enkel og god mat som egner seg godt til kveldmat med en god venninne eller flere.


Raskt å lage , godt å spise lune med ost og syltetøy.

Glutenfri lunsj til venninne Økologisk og diettmat. Som oftest er det jo bare å la være å ha noe gluten i eller lage noe som det uansett ikke er . Tips til lunsj: Ti deilige lunsjretter du kan ta med på jobb - Godt. Bytt ut den tørre brødskiven med spennende lunsjvarianter du enkelt kan lage hjemme på forhånd. Ikke alle er like glade i, eller flinke til, å lage mat.


Studenter: Lunsj i kantinen – eller medbragt. Koldtbord er en klassiker som egner seg like godt til frokost og lunsj som til middag. Samle familien og venner til et festmåltid. Rundtstykker og brød er eksempler på mat som kan lages noen dager før.


Ta de opp om morgenen . Aner ikke helt hva jeg går til, men har sagt ja til å gå sammen med en venninne. I går stod jeg fast på hva jeg ville lage til lunsj , og siden jeg var litt pjusk hadde jeg lyst . Er du alene og nybegynner på kjøkkenet, bør du beregne litt ekstra tid. Hvis du ikke har tid til å lage mat, kan du ha ferdigkuttede salatblandinger i skåler og piffe dem . Du kan også selv være med å lage fantastisk mat sammen med venner eller . LUNCH WITH MY BESTIE.


Hvor koselig er det ikke å møte en venninne halvveis i arbeidsdagen for å bruke lunsjpausen sammen?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg