onsdag 19. april 2017

Kake sommerfest

Med sommertid på klokka, kommer gjerne hyggelige kakeanledninger som perler på en snor, enten det er 17. Her har du en flott kake til sommerfesten ! Dette er en stor suksesskake som dekkes med både deilig Firkløverkrem og gul suksesskrem, og deretter søt, pisket. Det er tid for sommerfest , og hva passer da bedre enn en frisk og fantastisk sommerkake?


En kake til kaffen var ikke sjelden for bare en generasjon siden. Nedenfor har jeg samlet de 10 .

Her kommer noen av mine avslutningsfavoritter. Jeg tar med en pizzaznurr i langpanne også, for noen ganger er det kjekt å ha med noe annet enn en søt kake. Også er det jo sunt med bær og nøtter.


Dette er en kake som smaker skikkelig friskt og godt med saftig gulrotkake, luftig ostekrem og. I dag var det sommerfest i barnehagen til Hedda, og jeg bakte kake og cupcakes :) Kaken er sjokoladekake med jordbærkrem, melkesjokoladekrem og. Denne kaken alltid populær, spesielt i barnehagen og på.


Ane, som sammen med mannen sin driver Kikutstua i Nordmarka, overrasker ofte med kaker som overgår det meste. Dessuten får hun maten til . Når du inviterer til sommerfest skal du gjerne servere mat og kaker til mange.

Da er en fordel at mest mulig av kakene kan lages i forkant, slik at . Enten det er til skoleavslutning, konfirmasjon, dåp eller sommerfest ,. Har du glemt kake til sommeravslutningen? Fortvil ikke: her er kaken du kan lage i bilen. Kaken består av en lekker mandelbunn som fylles med vaniljekrem og pyntes med glaserte bær. Med en kake som bærer navnet sommerfest er ikke sommerhyggen langt unna. Ukens oppskrift feirer at det endelig er sommerferie, og den er . Jeg kom plutselig på at jeg må ha med (!!) kaker til barnehagens sommerfest på onsdag.


Formen er litt så som så, med nært forestående . Denne Pinnen ble oppdaget av Ann-Brit`s dreamworld. Oppdag (og lagre!) dine egne Pins på Pinterest. Rugbrødlagkake utmerket seg som en saftig og smakfull kake med en herlig kombinasjon.


Sommerfest på Doktorgården, Hørte jeg kake , Doktorgården På Drangsholt, Doktorgården på Drangsholt i Tveit, Birkenes, Norway. Kan jo ikke helt se for meg at ALLE skal ha med seg en kake liksom? Jeg var på en sommerfest i barnehage i går, og de fleste hadde tatt . Kake topper Aloha Tropical Party.


Det er ikke noe problem å unne seg usunne kaker innimellom. Her finner du flere gode og sunnere kakeoppskrifter til årets sommerfest.

Avslutninger med klassen eller sommerfester med idrettslaget. Heldigvis finnes det en søt og god snarvei, om du raskt vil krysse ut kake eller kakebaking . Onsdag juni arrangeres sommerfesten i barnehagen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg