torsdag 20. april 2017

Kakemonsen sting kake

Kakemonsen sting kake

Cafe Sting sjokoladekake. Originalen stammer visst fra kafeen Sting i Stavanger. Kafe Sting sjokoladekake med nydelig krem. Trenger en sjokoladekake oppskrift, egentlig litt fort. Beste kaken som finnes i stavanger.


Guidebook for Stavanger. Stings sjokoladekake bør også absolutt smakes! I tillegg ligger Café . Jeg fant oppskriften på nettet for mange år siden, og kaken skal etter sigende stamme fra Café Sting i Stavanger.


Hvorvidt dette er originalen eller ikke strides de . It was super yummy and made me wanting a recipe to . Bloggen Anettes kaker har en rekke gode oppskrifter på søte fristelser. For sjokoholikere må denne kaken være noe av det beste man kan . CAFE STING , Stavanger. I kake med fyll går det nesten pk meierismør, mye mer sjokolade, fløte . Tilsett sukker, egg, kakao og vann. Skill eggene, og rør inn eggeplommene.


Kakemonsen sting kake

Vend så inn mel, bakepulver, vaniljesukker. Sitter og leter etter oppskrift på en sjokoladekake som jeg ser for meg i hodet mitt, men ikke. Alle i Stavanger kjenner denne fra kafe Sting. I følge meg skal det alltid vera ein eller anna form for sjokolade eller kakao i kaker ;) Logisk nok er også sjokoladekaker blant storfavorittane. Den belei opprinnelig bakt på kafe sting i Stavanger.


En del forvirring angående sting kake. Her digger vi den Creolske pasta som serveres! Knallgod og grei pris.


Kakemonsen sting kake

Endelig fikk jeg prøvd meg på den berømte Sting - kaken som stammer fra Sting - kafé i Stavanger. Det er manges favorittsjokoladekake , dog ikke . Jeg bakte også en sjokoladekake , som jeg litt senere skal legge ut oppskrift på. Men så har jo Stavanger veldig mange superkoselige kafeer også, da.


Vi er en ølbar med mye øl og en kafé med kaffe og kake. Tusen takk til Det Søte liv for oppskriften til denne nydelige og milde sjokoladekaken. Hva burde man få med seg og hvor har de god kake ? Av resturanter vil jeg anbefale Sting (mer cafè enn resturant), god mat og ikke så dyrt. I Stavanger er denne kaken viden kjent, men jeg har . Denne sjokoladekaken består av myke, fantastisk gode sjokoladekakebunner . Sjokoladekake og hjemmelaget karamell – kan det bli bedre?


Kakemonsen sting kake

Café Sting er en kafé ved Valbergtårnet i sentrum av Stavanger som kombinerer.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg