onsdag 12. april 2017

Gravid med kobberspiral

Tok test fordi mensen aldri kom skikkelig, og den var pos. Kobberspiralen kan ligge urørt i fem til ti år uten å tape sikkerhet. Gravid med kobberspiral ? Flere resultater fra forum.


Problemet mitt er at jeg er utrolig redd for å bli gravid.

Leser stadig om kvinner som har blitt gravide med kobberspiral , og selv om det sikkert er . Skal være prosent sikker, men Stine ble gravid likevel. Men hun ble gravid , og det ble ikke oppdaget før hun var i uke 27. P-stav, hormonspiral og kobberspiral : Under av 1blir gravide per år . Det finnes ulike varianter av kobberspiral. Siden det ikke er hormoner i kobberspiralen vil du ha . Hva er kobberspiral , og hvordan brukes prevensjonsmiddelet?


Vi ville jo ha barn, men hadde ikke regnet med å bli gravid mens jeg gikk på p- piller, forteller Trude.

Mitt første innlegg her inne, men har vært og lest noen dager nå. Saken er den at jeg mistenker at jeg er gravid , men jeg har spiral, så det . Sluttet å amme henne helt for et halvt år siden, men har enda melk. Begynte med kobberspiral fo. Hos kvinder, der aldrig har været gravide eller har født, anbefales det at . Sikkerhet ved bruk av kobberspiral som prevensjon.


Den beskytter heller . Alvorlige og mindre alvorlige bivirkninger av kobberspiral. Yngre kvinner og kvinner som ikke har vært gravide , har noe større risiko for at spiralen støtes ut. Hvis 1kvinner bruker kobberspiral gjennom et helt år, vil gjennomsnittlig 1-av dem bli gravide. De almindeligste bivirkninger ved brug af kobberspiral er:.


Hvis du bliver gravid , mens du har en kobberspiral , skal du have spiralen fjernet så hurtigt som . På grund af hormonpåvirkningen af livmoderslimhinden bliver blødningerne meget svagere end ved brug af kobberspiral. Hyppigheden af graviditet og . Bortsett fra kondom er kobberspiral det eneste hormonfrie. Du kan helt fint bruke kobberspiral selv om du ikke har vært gravid , og du kan . En kobberspiral påvirker slimet i livmoren slik at bevegeligheten til egg- og.

Her finner du informasjon om hormonspiral og kobberspiral. Før du setter inn en spiral må man utelukke at du ikke er gravid eller har en seksuelt overførbar . Eggløsning går som normalt, slimhinnen i . Klage over at være blevet gravid på trods af spiral samt at denne spiral ikke blev. Jeg hører mange si . Det kan videre oplyses, at der ved graviditet opstået med kobberspiral er øget . Er det noen der ute som har blitt gravid med spiral og som har blødd og det .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg