onsdag 19. april 2017

Eplekake med nøttetopping

Eplekake med nøttetopping

Saftig eplekake med nøttetopping. Jeg har et stort kjølehjørne på kjøkkenet, med forholdsvis god kontroll over hva som finnes på alle hyllene og . Deilig eplekake med nøttetopping. Når man inviterer til jentekaffeslabras bør man servere en kake som er så god at ingen klarer å la være å . Matblogger Monica Csango deler sine beste oppskrifter på Osloby. I dag fikk jeg lyst til å lage noe en litt annerledes eplekake , og en kombinasjon som etter min mening ga god gjenklang i smaksløkene var å . Til denne eplekaken trenger du;.


Eplekake med nøttetopping

En mektig nytelse med marinerte eplebiter og sprø nøttetopping. Solgul gulrotsuppe med appelsin og ingefær. Det er den sprø og søte nøttetoppingen som gjør toscakaken spesiell. Du kan bruke bare mandler, eller blande inn hasselnøtter og pistasjnøtter. En deilig røre med havregryn og hasselnøtter blir deilig topping på disse eplemuffinsene.


Og vi er vel alle enige om at eplekake er noe av det beste som finnes? Her skal du får en super oppskrift på en liten og superenkel eplekake ! Her har du en superlettlaget og supernydelig eplekake i langpanne (uten egg)! Oppskriften er til stor langpanne. Siden jeg lagde eplemosen så har jeg hatt lyst til å bruke det i bakverk og jeg har gått rundt og drømt . Eplekake med krydder. Ikke helt Annie Lennox kanskje.


Eplekake med nøttetopping

Englenes eplekake er en nydelig og veldig original eplekake som . Disse laget jeg for en tid tilbake. Det er sjokolademuffins fra Det søte liv, men jeg husker ikke hvilken oppskrift jeg brukte - og ikke finner jeg den . En eplepai med det lille ekstra, for nøtter passer ypperlig til epler. Det kan være litt vanskelig å få tak på pekannøtter, men . Kan du tenkte deg noe bedre enn en varm eplekake med mengder av saftige epleskiver, rikelig krydret av . Om pekannøttene er vanskelig å . Jeg er ikke noen stor tilhenger av butikkgratenger siden det . Søt og syrliig eplekake. Det begynner å bli en stund siden jeg klaget (på bloggen, utenom bloggen klager jeg nesten kontinuerlig) på lite energi og dårlig søvn, . Oppdag (og lagre!) dine egne Pins på Pinterest.


Denne Pinnen ble oppdaget av Emmy Elise. Kaken er enkel å lage, og du kan variere fyllet og nøttetoppingen som du ønsker. Jeg liker mandler på toppen en dæsj med cognac i . Ingen kommentarer så langt.


Eplekake med nøttetopping

Grillet rabarbradessert med nøttetopping.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg