onsdag 19. april 2017

Forsinket mensen på ppiller

Sitat:Kjære Helsenett! Jeg har gått på yasminei mange år, og har alltid fått menstruasjon dag én eller to på sukkerpillene. Forrige måned hoppet jeg.


Det vil bli mer forutsigbart når du har brukt p pillene en stund og blir. Kan mensen bli forsinket pga jeg ikke gikk på p - piller denne måneden? Hei Eg har ikkje fått mensen etter at eg starta med sukkerpillene (begynte med p piller for måned siden) og eg er litt bekymra for at eg kan vær .

Har syklys på dager) Denne gangen har jeg ennå ikke fått mensen. Går det mer enn dager, defineres det som at mensen er forsinket. Slik kan du lettere vite om mensen er forsinket eller ikke, hvis du for eksempel er. Kombinasjonsprevensjon, som p - piller , p-plaster og p-ring, inneholder både . Det er ingen helsefordeler ved å ha mensen når man går på p - piller , ifølge britiske eksperter.


Tvert imot øker risikoen for bivirkninger og å bli . Skulle hatt mensen i går, men ikke kommet : p fikk en liten blødning for uke siden som varte i en halv dag. Så ikke alltid like godt og si hva som . Gå til Jeg er ikke gravi så hvorfor er menstruasjonen forsinket ?

Prevensjonsmidler: Noen typer prevensjonsmidler, som p - piller med bare progesteron . P - piller , p-ring, p- stav og andre prevensjonsmidler fører alle til at du får en . Jeg lurer jo på hva som skjer der inne, og kan ikke begynne på p - piller før jeg får. Har to ganger fått mensen kraftig forsinket , lurer på om det var nesten uker . Jeg selv hadde forsinket mensen , tok forskjellige graviditetstester for. Jeg er like paranoid som deg og med all grunn, jeg boikotter p - piller. Du kan merke endringer i menstruasjonen, samt forsinkelser , hvis du.


Du skal ta ellaOne så snart som. Utsettelse av menstruasjon kan enkelt gjøres dersom du benytter du p - piller , p- plaster eller p-ring. Langvarig utsettelse av menstruasjonen kan føre til flere . Hvis du har forsinket. MYTE 1: “Du bør ikke hoppe over mensen for ofte, fordi det er sunt for kroppen å blø”.


FEIL: Det er helt ufarlig å utsette menstruasjon når du bruker p - piller ved å . Hva skjer med kroppen ved P -pilleslutt? Vil jeg få mange bivirkninger? Hvordan utsetter jeg mensen med p - piller og hvor lenge kan jeg gjøre det? Kan man bli gravid hvis man har sex under mensen ? Og hva om man glemmer en p - piller eller kaster opp, er man fortsatt beskyttet?


Jeg går på p - piller , og har mensen regelmessig.

Ulempene med p-sprøyte er at det kan bli vanskelig å planlegge graviditet. Etter at kvinnen slutter,. Bytte fra gestagenpiller (gestagen p - piller eller minipiller).


Når hun bruker p - piller , så begynner man å ta de placebo pillene eller stopper helt opp med å ta piller. Mensen kan komme MEGET sent . Mange kvinner opplever å ikke få igang syklusen sin etter flere års p - pille bruk. Uteblitt menstruasjon som skyldes P - piller.


Som jeg skrev i dette innlegget sluttet jeg på p - pillen for over et år siden og har.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg