torsdag 2. februar 2017

Pilot vitser

Pilot vitser

Hver rute i diagrammet i høyden er rille. Strikket flatt hele veien, ermene festes med raglanfelling. Strikketeknikken krever at du må strikke med to kontrastfarger (heretter kalt mørk farge og lys farge ). Annenhver rille er lys og annenhver er . Lær å strikke med to eller flere farger (Mønsterstrikk) - Kurs. Håndfarget garn fra Lille Rille Design - kom og kjenn på det!


Pilot vitser

Da endte jeg opp med garnnøster i fargen lilla. Slik ble tøflene når jeg ble ferdig med og strikke dem. Strikk riller (bare rett) til en firkant. Et smalt sjal i vakre farger er ferdig.


Det er strikket i rille strikk , alle pinner er strikket rett. Jeg valgte å bruke Fabel flerfarget og ensfarget og . Legg opp masker med farge og strikk riller. Så bytter du farge ( farge 2) og strikker riller til. Store arbeider er lite motiverende for mange elever så vi strikket med litt tynnere.


Skift farge og strikk like mange riller med denne fargen. I denne DROPS video viser vi hvordan man kan strikke rundt med striper uten å få et hakk i arbeidet der. For at gjøre det tydeligere har vi strikket de kantmasker i glattstrikk, overgangen innenfor kantmaskene.


En instruksjonsvideo fra pickles. A video instruction from pickles. Available in Norweagian only. Hun strikket med lange tråder og flere farger også ble det til flott. Jeg strikket riller med pinner, før jeg forsøkte meg på pinner og sokker.


Jeg begynte på ermene fordi de så morsomst ut med alle fargene. Strikker resten nesten tom, så strikker jeg riller med litt virkårlig avstand . Strikker du bare rette masker på rundpinne, får du glattstrikk. Ribbe-, rille - og perlestrikk. Når du kan strikke rett . Dette tilsvarer den første rillen i mønsteret. Veksle på fargene og strikk riller til du har ti.


Fortsett med den fargen du vil ha eller som her med bare rosa og fell inn til ca . Det har ruter som er strikket hver for seg, og sydd sammen til slutt. Sjekk strikkefastheten ved å strikke en prøvelapp. På camillapihlstrikk. Har du to nøster av en farge og et nøste av en farge så er det bare å. Skal du strikke riller på rundpinne, må du strikke annenhver omgang rett.


Pilot vitser

Et kast blir ofte brukt når det strikkes mønster strikk i en farge , blant . Begynn med en p fra r-siden). Merk av den midterste m. Samtidig er det strikket riller på de ytterste maskene.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg