onsdag 15. februar 2017

Gravid uke 11 stor mage

Før uke er det i praksis umulig å se livmoren, eller kjenne at livmoren er. En liten høygravid mage kan også indikere at babyen er liten. Synes jeg har vel stor mage til å kun være uker ! Begynner å bli seriøst.


Kroppen min blir ba helt annerledes som gravid ! Uke og ingen mage - hva med dere andre?

Flere resultater fra forum. Graviditet, spedbarn og babytiden. Jeg syns også jeg hadde mage i uke -men det var vel mer oppblåst enn. Jeg er uker på vei og sjokkert over hvor stor magen har blitt! Slutt å si at man er oppblåst.


Så mye mage allerede? Du må være gravid med. Her er flotte bildeserier. Er nå ca -uker på vei.

Kan de ha oversett om der var en til? Noen andre med synlig mage så tidlig? Når er det normalt å få mage ? Ikke oppblåst mage lengre 2. Ranvei Charlotte Heitmann rannveigheitmann. Termin: Siden jeg vet hvilken dag jeg ble gravid , og som også.


Budskapet er i seg selv en stor overraskelse! Da jeg fant ut at jeg var gravid tenkte jeg at jeg ville holde det skjult for alle. Det er littt første svangerskap men synes magen er blitt så stor ! Jeg har mistet i uke eller en gang og husker at jeg var glad for at jeg.


Nå som nesten alt er på plass, begynner en periode med rask vekst i uke 11. Den er nesten stor nok til å fylle bekkenet. Det var en stor dag da engelske Lara Carpenter Beck (29) fant ut at hun var gravid.


Allerede i uke trodde mange at hun var høygravid , . Fosteret har nå fått en rundere hodeform og ansiktet har fått en profil med nese og hake. Hormonproduksjon i svangerskapet, andre hormoner. Uke 26: Strekkmerker på magen, bryster eller lår er noe mange får i denne perioden.


FOSTER UKE : Nå begynner fosteret å ligne mer på et lite menneske.

Kanskje har du ingen særlig andre tegn på at du er gravid enn at mensen. Dere gjør meg så gla og jeg håper dere vet hvor innmari stor pris jeg. Det er bare en uke som skiller disse bildene, så magen er sånn cirka lik. Da blir jo tanken så fjern, at jeg sikkert kunne vist frem en liten mage.


Nå synest jeg at magen bare blir større og større. Dette er mitt andre svangerskap, . Man skal liksom ikke ha så stor mage. Og nå er jeg veldig gravid. Hun har også lagt ut bilde av hvordan hun så ut i bikini etter åtte uker som.


Jeg vet jeg har en stor mage , og at kroppen min er forandret.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg