mandag 6. februar 2017

Morsdagskort dikt

Leter du etter tekster eller dikt som kan passe til ditt morsdagskort ? Da har du kommet til riktig sted. Her har vi samlet mange tekster som kan . Er du på utkikk etter et dikt til mamma, som kan passe til for eksempel morsdag? Tekst til morsdagskort.


Skal du skrive morsdagskort og mangler tekst?

Det er ikke alltid like enkelt å sette ord på det man føler og tenker når man skal sende blomster til mamma. Morsdagskort – Finn en fin tekst til mor. Dikt til mamma – flotte dikt til mor . I morgen er det morsdag. Et lite dikt på ferden. På baksiden har jeg brukt et dikt jeg fant på nettet.


Nydelig morsdagskort med nydelig dikt :) Inspirerende å stikke innom en blogg med så . Hennes dikt høres slik ut: Du liker å ri, men ikke på ski, du er alltid like blid. Jeg liker deg, du liker meg.

Du er som en engel for meg. Stikkordarkiv: tekst til morsdagskort. Jeg pleier faktisk å skrive dikt til mamman min. Derfor tenkte jeg å dele årets morsdagskort til henne fra meg her.


DERFOR HAR VI MØDRE. De øser av sin omsorg. Barnetegninger eller hjemmelagde morsdagskort er en sikker vinner. Kan poden skrive, er det. Hva med et lite dikt i anledning morsdagen?


Laga hjerter og dikt : Mor. I dag så er det dagen din og du skal få en kake fin! Hjertelig hilsen Oddny Jeg aner ikke hvor mange morsdagskort. Glosbe, online ordbok, gratis.


Hon översatte en dikt. Her er et morsdagskort jeg jobber med. Inni skrev de et lite dikt og tegnet ei fin tegning. Elevene klippet ut motivet.


Vi håper mødrene ble . Jonathan (8) har skrevet et dikt på sitt kort og leser: Rosene er røde, fiolene er blå.

Bjordal Ellingsen begynte tidlig i uken å lage morsdagskort til mamma.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg