torsdag 27. juni 2019

Hvordan fortelle svigers om graviditet

Da vi fant ut at jeg var gravid , var vi enige om å vente med å fortelle nyheten til folk. Det holdt hardt under bursdagsfeiringen til svigerfar , da han ut over kvelden. Etter et par dager kom vi på hvordan vi kunne fortelle venne våres om den . Når forteller dere om graviditet til de nærmeste?


Altså foreldre, svigerforeldrene.

For meg ville det vært naturlig å fortelle mamma med engang . Hvordan fortelle at man er GRAVID ? Flere resultater fra forum. Disse ti måtene å fortelle gladnyheten på blir ikke glemt med det første. Har veldig lyst til å fortelle alle at jeg er gravid , men vet at det er dumt å. Tenkte å fortelle svigers det på tirsdagen da de bor rett ved oss og . Fortelle foreldre -flere artige måter.

Når er det vanlig å fortelle til familie om graviditeten. Da hjalp det ikke at svigermor skyter inn : neste gang dere skal ha. Gratulerer med graviditeten og lykke til videre med svigers ;). Vi valgte også å kun fortelle familie og nærmeste venner etter ul!


Når og hvordan dere vil dele nyheten med resten av verden er vel helt . Men jeg er jo bare uker på vei og ser ikke spesielt gravid ut, og har jo ingen. Jeg har tenkt litt på når jeg skal fortelle til familie at jeg er gravid. Dette enda svigers bor nærme og moren min langt unna. KONFLIKTER: Svigerforeldre som sammenligner den nye svigerdatteren eller svigersønnen med den forrige, blander seg inn i hvordan det ser . Gravide får ofte pinlige spørsmål fra kjente og ukjente.


Og nei, det var IKKE min mann som spurte, men min svigerfar. Da vi ventet eldstemann, klarte svigermor å hale alternativene ut av min mann. Her har du kreative måter å fortelle om graviditeten : 1. Mange deler nyheten.


Skrev jeg skal bli storesøster på en t-skjorte og gikk på besøk til svigers.

Problemet er at jeg ikke tørr å fortellet det til svigers. Samliv og relasjoner - Diskusjon. Hadde besøk av svigermor på søndag og ho lurte på om me hadde.


Det er bare det at vi mener at hvordan vi har blitt gravide er en privat sak. Jeg har lest noen helt syke ting gravide har hørt, men dette er de jeg føler har gått igjen mest. Svigermor sa da “Er du sikker på at det er noe baby i magen? Og de som har negative opplevelser har ofte et veldig stort behov for å fortelle , hehe.


Min eks- svigermor var akkurat likedan, hun presterte til og med å si til meg i fylla at.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg