onsdag 5. juni 2019

Hvordan få bort klistremerker på glass

Syns du det er vanskelig å få fjernet den klissete prislappen på nye glass ? Vi har testet et smart triks som skal fjerne klistremerker i en fei, og laget oppskrift. Se hvordan det gikk i videoen øverst i artikkelen og prøv selv neste gang du klør. Tips til hvordan jeg kan få fjernet det klistremerket på syltetøyglassene?


Få bort lim etter klistremerker på nye vinduer innlegg 16. Fjerne etikett-lim fra glass innlegg 6.

Lim fra ettiketter på glass innlegg 11. Flere resultater fra forum. Hvem har ikke stått og skrubba glass på kjøkkenet i håp om at limet . Majones er fantastisk til fjerning av klistremerker. Og får du vekk det meste, er det som oftest alltid noen irriterende limrester som blir sittende.


Du kan selv se hvordan klistremerket lar seg skrelle av, i videoen nedenfor: . Irriterer du deg over at det vanskelig å fjerne klistremerker fra vegger og møbler. Strykejernet er best egnet til overflater hvor du kan bearbeide . Har noen klistremerker på rutene på bilen min, vil fjerne de men det er lettere sagt enn gjort.

Glass tåler endel, så man kan gå på ganske hardt;). Ja bruk aceton og vindusskrape så får du det vekk. Glass er det letteste mediumet du kan fjerne diverse etterlatenskaper fra. Lær deg dette smarte trikset.


Jeg har i det siste fått en del mailer med spørsmål om jeg har noen gode tips til hvordan å fjerne limen fra glassene. Styr også unna glass som lett sprekker hvis du kun varmer opp en liten del av det. Noen etiketter går jo av . Med eventuelle kjøpte klistremerker må du fjerne dem så raskt som mulig, siden. Jeg pleier å bruke Jif glassrens jeg, og det pleier å funke fint.


Lurer på hvordan man kan fjerne firmalogo etc. Om det er klistremerke er det vel bare å dra av og rense bort restene . Ja du sier jo noe der. Må nesten få tatt meg en tur på noen svingete veier for å kjenne om den er laus i ræva. Om du ikke tror meg på hvor sterkt jeg vet det her kan du gjøre to ting. Kjetting til hvor mange hjul ? Hva er trixet for å få vekk klistremerker som sitter på lakk?


På glassruter har jeg. Apotekets plasterfjerner er god for å fjerne lim fra glass , men vet ikke om det funker på lakk.

På min båt sitter det et stort klistremerke i fra båten var ny som jeg har. Vet ikke om det kan være forskjell fra en bil med lakk til teak, glassfiber O. Og da i samme slengen, hvis dette er merker som skal fjernes for godt og ikke erstattes, da blir det et skille. Hvordan få bort dette skillet?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg