tirsdag 16. august 2016

Fortelle venninner om graviditet

Og venninner og nær familie blir gjerne også mye mer forståelsesfulle . Da vi fant ut at jeg var gravid , var vi enige om å vente med å fortelle nyheten til folk. Den kvelden måtte samboeren på jobb og jeg hadde besøk av ei venninne. Jeg fant ut at jeg var gravid for uker siden, og fortalte det til min beste venninne i helgen. Hun virket skuffet over at jeg hadde ventet så lenge .

Når fortelle folk at man venter barn? Gravid - når fortelle det til familien? Fortelle til venninner innlegg 1. Flere resultater fra forum. Vanskelige følelser Hvordan fortelle en slitervenninne at man er gravid.


Jeg hører ikke til på dette forumet, da jeg er gravid og ikke er sliter heller. Vet at jeg er så utrolig heldig og velsignet som ikke sliter med å .

Det er en uskreven regel at man venter til man er uker på vei før nyheten om graviditeten deles. Leder for Jordmorforeningen oppfordrer deg . Så fikk jeg vite at en venninne av meg var gravid , så hyggelig. Disse ti måtene å fortelle gladnyheten på blir ikke glemt med det første. Derfor tenkte jeg like etterpå at ved en ny graviditet forteller jeg det til alle venninnene mine med en gang.


Slik har det imidlertid ikke blitt. Halvparten forteller om graviditeten innen ni uker! De fleste kvinnene forteller at det er enten en søster, venninne eller mor som var den første . Etter å ha holdt den . Det jeg lurer på er når fortelle andre at jeg er gravid.


Jeg fortalte at jeg var gravid til foreldre og mine to nærmeste venninner samme dag som . Da min kjære ble gravid igjen ventet vi så lenge som mulig å fortelle :-). SVANGERSKAP: Mange gravide opplever venninner som forteller historier om grusomme svangerskap og fødsel. Unødvendig, mener jordmor.


Hver eneste uke får jeg spørsmål ifra dere på min Snapchat. Hva sofaen vår heter, hvor gamle barna er eller hvor mye penger vi bruker på mat.

DET DU IKKE SKAL SI TIL HUN SOM PRØVER Å BLI GRAVID pilotfrue. Når skal man fortelle om graviditeten og hvordan forteller man at man er gravid ? Har dere akkurat funnet ut at dere er gravide og skal ha barn . Temaoversikt › Åpent forum Å fortelle at man er gravid - Åpent forum - Doktoronline - Forum forum. Jeg synes det er litt vanskelig å fortelle at jeg er gravid til noen som jeg.


Jeg er år og gravid , må jeg fortelle foreldrene mine om en abort? Råder deg da til å ta med barnefar eller en god venninne , selv om du .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg