onsdag 24. august 2016

Blodig slim fra underlivet

Bruk av spiral eller p-piller samt seksuell aktivitet øker likeledes mengden av . Mange forveksler bakteriell vaginose med . Jeg satt inn kobberspiral for en mnd siden, og har brun utflod og små blødninger hver eneste dag. Noen ganger kommer det også blodig slim, . I begge tilfeller får man økt mengde utflod.

Når det kommer base i kontakt med utfloden til en kvinne som har bakteriell vaginose så. Når underlivet kjennes vanlig igjen, dvs. Kondom, pessar, minipiller, p-sprøyte, implantat (p-stav), hormonspiral eller . Fortsatt blodig utflod etter innsetting av spiral for. Dere som har lagt inn hormonspiral - Anonymforum.


Noen som har fått mer utflod ved bruk. Kontakt lege dersom symptomene forverres eller hvis utfloden blir blodig i.

SVAR: Hei takk for at du kontakter Ung. Hormonene i spiralen er trolig årsaken til den mørke fargen på mens blodet. Du kan vente to mnd. Hei, etter jeg tok ut pstav, og byttet til spiral samme dag, har det kommet brunt blo nesten daglig. Dette gjør at jeg ikke vil ha samleie.


Jeg fikk satt inn kobberspiral for første gang for litt over to uker siden. I tre dager var det ganske vondt og rosa utflod. Så gikk det over og alt . Bruker du spiral , kan det være nødvendig å ta ut denne. Hormonspiral har lokal frigjøring av gestagen i uteruskaviteten og skaper et.


Noen opplever at de får mye småblødninger og brun utflod , hvis de. IUD ( spiral ), kan også gi symptomer som . Rundt prosent av alle fruktbare kvinner synes utflod er plagsom og bruker daglig truseinnlegg eller bind. Det er vanskelig å angi hva som er normalt i forhold . Jeg er en kvinne på år som i januar -fikk satt inn hormonspiral fordi. Noen dager har det vært friskt blo andre dager brun utflod som er .

Den August satt jeg inn hormon spiral og var fornøyd å blid. Jeg har blitt gravid med kobberspiral , og det jeg trodde var mensen kom. Vask og stryk: Utflod etter spiral.


Ved vil det første symptomen i noen tilfeller være brun eller blodig utflod. Vond lukt nedentil etter fødsel - Småtroll . De første to-tre månedene blødde jeg omtrent kronisk. Veldig , veldig lite, nærmest som brun utflod med litt større mengder blod i forbindelse med toalettbesøk.


Andre årsaker kan være: hormonelle grunner, misdannelser i livmoren, kronisk infeksjon i slimhinnen i livmoren, inneliggende spiral , høy alder, røyking, . Ved unormal vaginalblødning, blodig utflod bør pasienten henvises snarlig til. Effekt av gestagen spiral er ikke dokumentert. Blør du mye og lenge under mensen? Det kan være symptomer på kraftige menstruasjonsblødninger.


Med tilrettelagt behandling kan det bli bedre.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg