onsdag 17. mai 2017

Tre søte småbarn tekst

Gabriel Scotts far, Svend Holst Jensen - og ikke hans mor, Caroline Schytte Jensen - som har skrevet teksten til denne barnesangen. Tre søte småbarn med øyne blå. Tre Søte Småbarn (Venter På Far), a song by Berit Nyheim, Kjell Bjørklund on Spotify.


Opptak frå konsert i Færvik kyrkje. TRE SØTE SMÅBARN MED ØYNE BLÅ.

Her viser hun en fin forståelse av teksten. Noen som husker denne triste visa? Tenker på den når jeg ser på min lille datter på 1 . Se alle barnesanger med tekst og musikk, alfabetisk listet. Høyt i et tre en kråke satt.


En liten kylling i egget lå,. Her er det trangt jeg vi ut å gå,.

Norsk tekst : Arne Bendiksen (Opprinnelig skrevet av Thomas W. Blackburn). Oppe på loftet der bor det tre spøkelser. Spøkefar og spøkemor og lille . Trangt var det i egget, men her er det bra. Kjøp søte wallstickers til barnerommet her på Sohu-Shop. Tre apekatter i liane - wallstickers.


Wallsticker med teksten Twinkle twinkle little Star. Husker du disse barnesangene? Jeg søkte på barnesanger på nettet, og fant denne artige teksten på klikk. HELENE HAREFRØKEN Ukjent Helene harefrøken gla og lett Og søt og. Jeg har tre som er flinke og én som er god.


Gud som har oss småbarn kjær se til meg som liten. Tekst : Arne Paasche Aasen. Og hadde både hav og kai i fronten, – i sin fulle lengde. Sangene kan synges av alle,.

Se i teksten til Eventyrvisa etter hva som kan passe. Ola og familien har . Så later vi som om vi drar opp en diger gulrot- eller potet (på en to tre ). Når vi har dratt den . Bake kake søte , dyppe dem i fløte, først i sukker så i. Det kan være enkle ting av metall, hard plast, tre eller noe mykt. Noen har slik angst for søte små barn , enten det er demokratenes eller republikanernes, at de. Har du hørt historien om de tre små fisk.


Den synes jeg var enkel å lage tekst til og den er enkel å synge, de fleste kan . Det er ikke uten grunn at små barn elsker å synge Klappe, klappe søte.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg