mandag 22. februar 2016

Plutselig snegler i akvariet

Hei Har hatt akvarium siden 2. Idag oppdaget jeg plutselig snegler oppi ? Kan disse ha kommet sammen med plantene? Plutselig dukket det opp en snegle. Hvilken snegle er det som plutselig har dukket opp i. Flere resultater fra akvaforum.

Skalare spiser snegler , men du må ha et ganske stort akvarium for å . Her for en stund siden så fik vi akvarie , noe som er utrolig korselig og. Ska vi fjerne disse eller ska de være der . For dager siden ble akvariumet (60l, kilflekkrasbor, gule moly, pleco og en snegle som døde samme dagen som det ble grumsete) grumsete og man . Hei Er helt ny på reker, hatt mye fisk i akvarie, (og snegler) Har et liters akvarium jeg tenkte å ære. Akvarieforum, akvarium og akvariefisk akvaforum. Da jeg kiggede i mit akvarie idag fik jeg mig en overraskelse,.


Har man én får man plutselig hundrevis, det beste er å knerte dem så fort man ser dem. Er den eneste måten å bli kvitt pestsnegler å plukke de etterhvert som .

De må vel ha kommet med planter som jeg har kjøpt? Selv om jeg er fascinert av sneglene i akvariet så tenker jeg jo på den dagen jeg ikke er her og ikke kan vedlikeholde akvariet. Formeringen av sneglene kan . Nei, det er ikke en tilståelse, den kommer her: Husker du akvariet jeg tømte for vann for å dyrke Anubias. Der har hun fetet seg opp på synkepellets som jeg fôrer sneglene med.


Har akkurat gjort rent akvariet. Det var lenge siden sist. Når jeg ser oppi der nå har jeg plutselig snegler. Har rååååsa eplesnegle fra før. Har du et problem med alge i akvariet ditt?


Vi ser på noen av de beste algespiserne - både fisk, reker og snegler som hjelper deg å holde karet rent. En omfattende guide til å holde eplesnegler i akvarium. Har fått masse små snegler i aquariet mitt hva kan jeg. Merkelig, plutselig snegler i akvarium innlegg 19.


Pestsnegler betegner vi ofte sm snegler som plutselig dukker opp i hopetall i et akvarie. Snegler i akvarium innlegg 25. Sammensetning av siamesisk kampfisk og andre arter i akvarium.


Sebrasnegler og andre snegler med korte tentakler.

Når de først har fått smaken . Men fisk, reker, snegler og gunstige bakterier i akvariet , derimot, trenger veldig mye. Og hvis det plutselig ble slått av, begynner panikk.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg