onsdag 17. februar 2016

Hobbyfotograf bergen

Vi er Hanne-Christine og Tron hobbyfotografer i Bergen. Så hyggelig at du stikker innom her. Noen som har dette som hobby, eller er under utdannelse som tar bilder som ikke koster skjorta og litt til.


Og at man kan bruke bildene etterpå . Her bor jeg med min mann og katten vår, Losen. Jeg har syv - perfekte - tantebarn som er .

Beskriv hva du trenger, vent på tilbudene, og velg det som passer deg best! FOTOGRAFERING i BERGEN har aldri. Dette var året da C Foto ble stiftet og sakte men sikkert ble en realitet. Mitt navn er Terje Helberg, og jeg er hobbyfotograf bosatt i Bergen. Jeg tar gjerne på meg fotooppdrag, og du kan lese mer om hva jeg har å tilby her.


Fotograf Kristine Ristesund. Bryllup og portrettfotograf i Bergen. Liker å fange de små, men betydningsfulle øyeblikkene!

La meg skape minner for deg! Babyfotograf i Bergen. Nærheten av Bergen sentrum. Anbefalt fotograf for baby ute og i studio. Tross lange avstander og problemer med kollektivtransport og div logistikk for å få Lene til Svanøy og tilbake til Bergen , lot hun seg ikke skremme.


Selvlært fotograf på 3. Atles egne bilder av Bergen. Hordaland Rytterkrets. Må ut fra lokalene etter. Verdenskjente fotografer foreviget Bergen. Frilansfotograf lærer bort både the basics, mer avanserte metoder og . Tøsdalsfjellet og Linken - sett frå Borgafjellet i Os.


Veldig usikker på om jeg skulle poste dette emnet her eller ei, men ja, det ble her! Tidligere i sommer hadde jeg et par dager i Bergen. Det er ikke første turen min dit, men helt klart den beste. Sola skinte og gradestokken viste nesten grader.


Afrikansk solnedgang over Bergen – Det manglet i grunnen bare et akasietre og en sjiraff like før solen ble borte, sier hobbyfotograf Sissel Grønlund. Mens mange sov, sto hobbyfotograf Svein-Magne Tunli opp for å fange melisdrysset som hadde lagt seg over Bergen i natt.

For nokre veker sidan var Liv og eg til Bergen , og for å seie det med ein gong: for ein hobbyfotograf som meg er Bergen ei sareptas krukke av . Han har vært med i mange år hos CEWE Japan Photo, og har drevet med salg og kundebehandling i en . Er du på jakt etter fotograf i Bergen ? Jeg bor i Østfol men er fra Sotra utenfor Bergen. Jeg fotograferer gjerne på Østlandet som på Vestlandet. Jeg kommer dit dere ønsker å feire dagen, uansett. Noen som kan anbefale noen gode fotografer til bryllup i Bergen og omegn?


Skal gifte meg i Johanneskirken neste sommer, så greit om . Harald Sætre er nå bosatt i Arna i Bergen , er gift og har to barn.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg