mandag 29. februar 2016

Mensen 3 mnd etter fødsel

Etter fødselen , vil kroppen din langsomt starte prosessen med å komme tilbake til normalen. Dette innebærer at du vil før eller siden få . Begynte å blø i går, men trodde ikke det var vanlig å få mensen igjen så kort tid etter fødsel ? Jeg ammer ikke, men pumper meg og gir den lille . Hadde en blødning uker etter fødsel som jeg trodde var mensen. Så ikke mer til den før jeg sluttet å amme ved mnd.

Første gang ble den regelmessig og som før (ca -dager) med en gang. Mensen etter fødsel. Du som fikk mensen sent tilbake etter fødsel ? Fullamming - når fikk du mensen tilbake?


Flere resultater fra forum. Når er det vanlig å få menstruasjonen tilbake etter fødsel? Noen kvinner får mens etter kort ti og hos andre kan den la seg vente på i et år.


Tok gu med celleprøve ca 1-uker før første ordentlige mens , det var ca , mnd. Iselin har hatt en brystreduksjon .

De to siste gangene med mens , altså de to gangene jeg vil si jeg . Lurer på når andre fikk mens tilbake etter fødselen ? Jeg fikk mensen tilbake 11½ mnd etter fødsel. Fikk mensen etter bare mnd. Det var kraftig blødning de første dager, så ble det mindre og mindre. Fødte et barn for mnd.


Du trenger ikke vente på mensen før du begynner etter svangerskap før du begynner med . I går fikk jeg faktisk mensen for andre gang etter fødselen ,. Jeg fullammer gutten min på mnd , og har enda ikke fått mensen. Noen kan for eksempel tenke seg å bli gravide igjen relativt raskt, mens dette er. Hvis du ikke ammer, går det kort- ere tid. I dag skulle jeg fått mensen , men i stedet sitter jeg her med en graviditetstest hvor det står Gravid 2- uker på.


Kvinner kan bli gravid mens de ammer. Vanligvis kan kvinner gjenoppta sex etter seks uker. MAGEN ETTER FØDSELEN : Magen kan være stor i lang tid etter at.


Må vi vente til etter å ha fått en mens, og slutte å amme f. Har begge gangene før fått mensen mnd etter fødsel. Renselse vil si den vaginale blødningen du har etter fødselen som varer i ca.

Du kan lese mer om mensen og eggløsning HER.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg