torsdag 25. februar 2016

Paris tips blogg

Flere av dere har etterlyst en liten Parisguide. Want your own blog ? Paris - bare navnet gjør meg mo i knærne. Mine tips er kanskje ikke de klassiske, men sjekk ut mitt favoritthotell og digge. Sammen med min dyktige kollega – bloggeren Justina Ramanauskienè med bloggen Sugar to Dust .

Glem turistfellene og la pariserne selv guide deg til deres skjulte skatter i. Gleder meg å følge en inspirerende blogg :) Super fin layout. Her er mine beste tips ! Skal du til Paris denne våren eller sommeren? Det er noe helt spesielt med Paris , jeg forelsker meg i byen på nytt hver eneste gang jeg er der.


Glaze Blog Theme By Perfectwpthemes. Nå er det litt over en måned siden jeg kom hjem fra Paris , og det er vel på høy. Uansett - jeg vil ikke anbefale noen å bo så langt unna Paris.

Tusen takk, den skal jeg lagre hvis jeg skal ta turen til Paris f4shi0n. Paris är en stad som kanske de flesta har besökt. Kanske användbart för nästa . Reisetips Paris : Har du planlagt en tur til Paris og lurer på hva du skal gjøre? Enten om du velger å dra hit når været går mot det kalde på høsten og vinteren, eller . Hoppas ni haft en underbar helg. Paris er en vakker by, det er det ingen som kan si noe på.


Jag har kommit hem till Sverige och jag tänkte köra ett sista inlägg om min weekend i Paris. Bloggen for alle reiseglade på jakt etter inspirasjon, nyheter og gode tips. Right now I feel like traveling everywhere. And Paris is always on that list. Paris tilbyr mange flotte opplevelser for alle aldre.


Dette må du krysse av på listen din i Paris. Vi har funnet lommebokvennlige tips til deg som vil oppleve . I Paris finner du små, lekre gourmetbutikker nærmest på hvert et. Retrojentene har akkurat kommet hjem fra innkjøp i Paris.


Denne gangen ble Siv Line.

Ledig stilling hos Retro . Tips av: Magnus Falkehe Johan Lindskog och Victoria Machmudov. Vi har varit i Paris för att ta reda på vart du ska bo, äta, shoppa och hänga! Besök våra (och era) favoritadresser i Paris.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg