fredag 20. november 2015

Vegansk riskrem

Ingen jul uten riskrem , og vet du hva? Den blir bedre uten . Jeg elsker riskrem ! Herlighet så glad jeg er i den desserten! Og på vegansk vis så blir den supergod. Trikset er hvilke erstatninger du bruker for . Dette ser ut som den klassiske riskremen , men ikke la deg lure. I dag er det selveste julaften, og i løpet av det siste døgnet har lillesøsteren min, Karoline, og jeg forsket oss frem til vår første veganske riskrem.


Vegansk riskrem

Da Jane Johnsen vokste opp, var riskrem med rød saus fast dessert på julaften. Da jeg vokste opp, var riskrem med rød saus fast dessert på julaften, og nest . Hjemmelaget vegansk riskrem har perfekt konsistens og en herlig smak med en liten anelse av kokosmelk. Serverer den med hjemmelaget . Vegansk riskrem smaker ikke så ulikt originalen men er helt uten kumelk. Vi anbefaler kirsebærsaus til. Melkefri riskrem laget med kokosmelk, og smaksatt med deilig vanilje og.


Bærsausen søtes med akasiehonning, eller lønnesirup for vegansk. En laktosefri og kremet variant av riskrem er perfekt å kunne by på i julesesongen slik at alle kan kose seg. Topp den med rød saus og hakkede mandler. Selvfølgelig går det an, sier Marie Vogt, student i samfunnsernæring og forfatteren bak bloggen Mynths.


Vegansk riskrem

Vi bruker bare soyafløte istedet . Perfekt etter julemiddagen? En helt vegansk riskrem. Innlegg om riskrem skrevet av Veganmannen. GJESTEBLOGG: JULEFEIRING PÅ VEGANSK VIS. Til dessert så er jeg veldig tradisjonell av meg, og ELSKER riskrem.


Risengrynsgrøten er. Nem og lækker vegansk ostesovs med kartofler og cashewnødder. Oppdag (og lagre!) dine egne Pins på Pinterest.


Vegansk riskrem

Deilig vegansk riskrem med hjemmelaget rød saus . Denne Pinnen ble oppdaget av Fru Bjørk. Foto: Tine Katrine Rønningsen. Guide til et vellykket vegansk julebord! This Pin was discovered by Lisbeth.


Discover (and save) your own Pins on Pinterest.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg