onsdag 13. november 2019

Skjult nummer samsung galaxy s7

Hvordan skjuler jeg mit nummer , når jeg foretager et udgående opkald? Bemærk, at når du sender sms-beskeder, vil din opkaldsidentifikation ikke være skjult. Legg utgående anrop for å vises som Ukjent eller Skjult. Utgående samtaler vises som ukjent eller skjult. Du kan ikke velge å blokkere private/ skjulte numre.


Om du også vil avvise alle som ringer med skjult nummer krysser du av Ukjent. Kan noen forklare meg hvordan jeg skal ringe med skjult nummer ? Noen som vet hvordan jeg kan få ringt med skjult nr igjen? Er bare å ringe inn til Netcom og si at du vil ha skjult nummer.


Men det er godt nyt for brugerne. Galaxy SEdge setter rett og slett standarden for Android-mobiler. Mangler: skjult ‎ nummer www. Hvor god er den flate utgaven av Galaxy S? Finn Jarle Kvalheim, Tek.


Samsung Galaxy S- Test - Tek.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg