torsdag 20. juli 2017

Paris reisetips blogg

Her er eksperttipsene for å unngå de største feilene i Paris. Da kommer du til å bruke alt for mye tid på å reise til og fra hotellet. Jeg har jo faktisk en liten. Nå skal jeg få på meg.


Nå er våren her og hva passer vel bedre enn å oppleve våren i en spennende storby? PARIS (VG reise ) VG har fått de beste adressene i Paris fra dem som.

Paris er fantastisk vakkert om våren og her står . Paris - blogger og reiseskribent Lindsey Tramuta. Sammen med min dyktige kollega – bloggeren Justina Ramanauskienè med bloggen Sugar to Dust. Jardin des Tuileries: Kanskje den fineste parken i Paris ! Du tar toget i ett kvarter ut fra Paris og så er det ca minutters gåavstand fra togstasjonen.


Problemet er bare at jeg har . Skal du til Paris denne våren eller sommeren? Enten om du velger å dra hit når været går mot det kalde på høsten og vinteren, eller .

I forrige uke besøkte jeg Paris for første gang i mitt liv. Nå er det litt over en måned siden jeg kom hjem fra Paris , og det er vel på høy tid at jeg kommer med en liten reiseguide. De fleste flyr til Paris , men du kan også reise mer miljøvennlig.


På denne bloggen kan du blant annet lese om den fantastiske katedralen i . Det går ikke så fort i . ELLEs Nathalie Helgerud har vært i Paris med kjæresten i helgen. Reisetips Paris : Har du planlagt en tur til Paris og lurer på hva du skal . Her er noen av de største attraksjonene i Paris. Denne artikkelen inneholder tips til overnatting i Paris , nærmere bestemt det livlige.


Vi tok en prat med Yvonne som har besøkt Paris ved flere anledninger. På sin blogg skriver Yvonne om sin hverdag som frilansjournalist og . Man kan reise ned for å slappe av, samt dra for å ha en litt travel, hektisk men gøyal . Turister på vei til Paris lurer ofte på hvor de skal bo, hva de må se, hva. Bestill på forhånd med GetYourGuide og få mest mulig ut av din reise til . Reise med tog fra Paris til Budapest på 12t 39m. Få togtider og kjøp togbilletter for Paris til Budapest.


Linns Reise - Travel Blog.

Europas Paris har fått glansen tilbake. I Paris finner du små, lekre gourmetbutikker nærmest på hvert et gatehjørne, og smaksløkene kan. Her kan du lese mer om å reise til Paris.


Her spiser du godt i Paris. Knut Brottveit på Brasserie France i Oslo. Her vil verdens største reiseguide at du skal reise neste år:.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg