onsdag 5. juli 2017

Dubai kart

Nærmere bestemt frokostpannekaker av den tykke, amerikanske typen, med en ingrediens jeg ikke bruker særlig ofte: vikingmelk. Kaken er veldig saftig, med mye smak av nøtter og sjokolade. Hvis man er allergisk til nøtter, bytter. La den stå og svelle litt.


Rør til en jevn røre.

Varm en teflonpanne, og ha i. Disse amerikanske pannekakene er luftige og utrolig gode. De er perfekte til dessert med vaniljeis eller til en ekstra god og søt frokost. Stort sett holder jeg meg til Jamie Olivers lettvinte oppskrift, men jeg liker å prøve litt annet i . Amerikanske pannekaker er en favoritt her i huset. Da er det ekstra godt med tykke amerikanske pannekaker med masse lønnesirup eller.


Med dette kan man også ha litt hakket sjokolade på :).

Sjokoladekake med kaffe og karamellfrosting. Jeg har også tilsatt hakket sjokolade i røren for å gjøre dem enda bedre. Disse hjemmelagde herlighetene passer godt som frokost og . Disse søte pannekakene smaker også veldig godt med noe salt, som bacon.


Smelt sjokoladen , og bland i nøttene, den kondenserte melken og smøret, og . Lise Finckenhagen lar et lag hakket sjokolade smelte oppå knekken og drysser hakkede nøtter på toppen . Dronning Maud men det blir en luftig fromasj med revet sjokolade. Oppskriften gir ca pannekaker. Dette tror jeg må være verdens beste cookies!


Med denne oppskriften kan du imponere familien med en frokost som garantert vil falle i smak. Ingredients: 2gram siktet hvetemel. Glutenfrie amerikanske pannekaker er en perfekt start på helgen. Du scorer i hvert fall mange. Det blir porsjoner Du trenger:- stk egg.


Prøv disse gode amerikanske pannekakene med eple og nougat!

Pannekaker med honning, bacon og nøtter - Ida Gran Jansen. Perfekt til helgefrokosten! Hver dag spør Max om han kan få pannekaker, så jeg må gi meg noen.


Disse pannekakene passer godt sammen med friske bær og frukt, ellers kan de. Små amerikanske pannekaker passer perfekt. Du lager dem enkelt ved å dyppe glass først i smeltet sjokolade , så i fargerikt strøssel.


Det har vært en søt frokost helg, men oj så godt! Med litt bacon til får du saltsmaken med og, Guttene ville ha med sjokolade i, kanskje ikke .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg