torsdag 20. juli 2017

Kvikksølv gravid

Kvikksølv gravid

Endelig er julestua klar! Her feirer vi jul i to hus - vi spiser. Jul på Månetoppen på oss i år også. Han synger Stjernesludd som opprinnelig er en sang fra Dum Dum Boys og. Og storesøster er småsyk, så jeg må kanskje våkne med henne i natt og.


Kvikksølv gravid

Er det noen som kan hjelpe meg meg teksten til natta- sangen som god natt min skatt nei, det var var ikke månetoppen men amalies jul. Litt sang kan kanskje mane fram litt julesteming? Du røde glitrende ugle, god dag ! Og himmelens stjerner blinker ned til påske og til jul. Tenn lys og O helga natt og nattasangen til Månetoppen ;). Og ellers er dette en jul på stranda-variant av en dans som man blir glad av:.


Denne sangen heter “(Underneath the) Lovely London Sky” og mens det hjelper at. Et annet problem dog er at filmen er for god og det høres litt rart ut. Jeg trodde nok jeg skulle få til å få så god tid som jeg hadde i fjor når jeg. Det er jul på månetoppen som er NRK sin tv-kalender i år. Det var mye sang og glede i hjemmet ditt, og du likte også å glede andre med din spillerglede.


SANGER FRA BLÅFJELL. Godnattsang for Nissunger - tekst. Hadde satt stor pris på om dere kunne rate taben! Her er listen over andre gode god natt sanger som dere bruker. Amalies Jul , Jul I Blåfjell og Jul På Månetoppen.


Alt Er Temmelig Hemmelig (Jul På Sesam Stasjon). Er ikke det fra jul på månetoppen eller deromkring (de røde ikke de blå). Vi koser oss sammen foran skjermen, og når det blir leggetid får min yngste datter høre . Learn every word to your favourite song! Dette er Aleksander sin nattasang.


Kvikksølv gravid

Melodier fra Reisen til julestjernen, Jul i Portveien, Putti plutti pott m. Ingen hus må stå tomme, for da blir det ingen jul. Klarer Nisseungen å nisse nok nissestreker og. Barndomsminne fra Nordland Nord-Norges nasjonalsang. En god idé Eva Trones. Barnemenneske Bjørn Eidsvåg.


Beskjeftigelse, Skuespiller, sanger , manusforfatter. Fest på Månetoppen 2:11. I en god tekst, som hennes egen lille Blomstervise, en tilsynelatende. Første skoledag etter jul er torsdag 3. Vi vil takke for en fin høst sammen med dere, og ønsker dere alle en​ ​ god juleferie.


Kvikksølv gravid

En stjerne skinner i natt. Sanger til julegudstjenesten.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg