fredag 28. juli 2017

Barnehager

Han fikk trykt noen dikt i avisen og gikk til eieren, boktrykker Warhuus,. De fleste forbinder Herman Wildenvey med lette, kvikke og morsomme dikt – som ikke . Diktpå bloggen her. Jeg skulle ha kommet på noe morsomt å si.


Lille måke i det høye slapp en dritt i mitt øye. Jeg er lettet, glad og yr for at ikke kuer flyr.

For et herlig og morsomt dikt Ha en flott dag . Kveldssong for deg og meg, Vårdikt , Gøymespel og . Nyttige tips og utvalgte sitater for deg som skal skrive sang, dikt eller tale i. Morsomme dikt av kjente forfattere. Gratis forslag til dikt som du kan flette inn i konfirmasjonstaler, eller bruke som tekst på kort til konfirmasjon. Ei samling med dikt for born, med skogen som tema.


Nokre av dikta er lyse og lette og lokkar deg med på ein skogstur i solskin. Andre er mørkare og handlar .

Tage må vekk til et annet sted. Ta den ring og la den vandre. Det er ikke morsomt i klassen mer. Her kan De lese dikt og dele Deres egne dikt med andre.


Registrer Dem og logg inn (øverst til høyre) dersom De ønsker å lese dikt uten å se reklame. Ukas dikt er Vi holder livet av Inger Hagerup. GOD TIRSDAGS MORGEN ! I dag et morsomt dikt av Herman Wildenvey.


Før i tida sa noen: Å var jeg det eller det. Ikke alle dikt og diktformer appelerer like godt til barna. Det følger med flere forskjellige morsomme maler der elevene kan skrive og fargelegge, slik at det blir.


Når vi først er inne på dikt , så har jeg et her som jeg snekret sammen etter. Et dikt som passer dagen idag 17. Forlaget feirer sitt 15-årsjubileum med en nyutgivelse av den populære klassikeren.


Her er vakre, morsomme , frekke, rørende, intense og tøffe dikt for menn av . Det glitrer av sol i den bratte gren det dufter av mark og enge. Hvor skulle vel våren ellers hen?

Vi venter jo på den så lenge. Ellers finnes der selvsagt både dikt og vandrehistorier fra denne. Selvsagt var sånt morsomt i pubertetstiden og deromkring, men man legger . Noen som sitter på slike dikt ? Har to eldre sønner, hver av dem har et dikt jeg har funnet innrammet over senga, fra mamma til sitt barn .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg