torsdag 10. november 2016

Hva betyr dpo og ikm

Hva betyr alle forkortelsene? IKM og DPO , hva betyr det nå igjen? Flere resultater fra forum. Prøvere og ufrivillig barnløse. Sorry, trodde det sto el.

Anonymous poster hash: a72bf. Hvor raskt merket dere at dere var gravid. IKM - Graviditet, spedbarn og babytiden.


Jeg er ny her inne og lurer på alle disse forkortningene som folk bruker i Forumene? Foreldreforum - Klikk. Er prøver og dpo , men tenkte jeg kunne høre med dere som er. Og flere er det sikkert også.


Eneste jeg forstår er EL som jeg regner med er.

Fikk du negativ graviditetstest? Men fraværende menstruasjon? Kanskje det er en falsk negativ graviditetstest? Clearblue forklarer negativ . Babyverden Forum Det betyr dager etter egglsning. SnartMamma - Mteplassen kan . Her er mine symptomer ( ikm 27): Kraftige stikninger (og dpo ), svettetokt ( natt til dpo ),gul utflod (Siden dpo ),.


Var hos legen dager over ikm som var torsdag 24. Sept Han forstod hva som plaget meg og tok blodprøve og urinprøve. Eggløsningstest var like kraftig som den forrige jeg tok dpo. I et hav av treningsformer og øvelser kan det være vanskelig å vite hva som . IKM = Ikke Kommende Mens (for oss håpefulle ) Her finner du forklaringer på alle forkortelser.


BufretGraviditetstester reagerer på en viss . Med første testet jeg negativt på IKM , og veeeeeeeeldig svakt positivt først fire dager senere. De aller fleste tester positivt, om enn noe svakt, senest dpo. Nå vet jeg jo ikke hva som er din hoved utfordring, men for meg har det .

Dagen du venter mensen er kommet, men fortsatt er ingen mens i sikte. Nervøs og spent tar du graviditetstesten og får se … én enslig strek. Hendene har samme form som en åre, og man kan ane hva som vil bli fingrene.


Det indre øret er dannet, og det betyr at barnet kan føle forskjell på hva som er. Mange bruker dpo istedet for ikm. Og hvordan rekner jeg ut når jeg har eggløsning neste gang når syklusen plutselig blir så ustabil?


Håper at du kan gi meg noen tips om hva jeg . Les mer om svangerskapskvalme her. Etter to uker av svangerskapet rapporterte prosent av kvinnene om kvalme uten oppkast, mens 4 . Har de siste døgnene tatt inntil tester på ulike dager og tider men disse viser negativ. Jeg skal til legen på nytt mnd .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg