torsdag 19. juli 2018

Mine utbetalinger skatteetaten

Vær oppmerksom på at . Mine inntekter og arbeidsforhold. Her ser du hvilke opplysninger arbeidsgiveren din har sendt oss. Logg inn: Se mine inntekter og arbeidsforhold. Tilgodebeløp - få igjen penger. Har du penger til gode, utbetales disse innen uker etter den datoen som står øverst i høyre hjørne på skatteoppgjøret ditt.


Første mulige dato for utbetaling dersom du har penger til gode er 20. Neste mulighet er 15. Skattetrekk på ytelser fra NAV. I artikkelen nedenfor får du svar på noen av de mest vanligste spørsmålene om . Etter år i skatteetaten får jeg kr 0. Min statistiske levealder er år.


Beholdningen i folketrygden er den samme, men utbetales over et . I stedet for at alle får utbetalt pengene de har til gode på likt i juni som i . For å være sikker på at du ikke betaler for mye eller for lite skatt , må du sjekke at opplysningene i skattemeldingen er korrekte. Jeg har nylig avsluttet kontoen min. Hvor sendes eventuelt utbetalt tilgodebeløp? Dersom du har valgt å få dokumenter fra KLP på Min Side finner du det kun her. Denne kan du bruke til å. Visse endringer kan ha store betydning for hvor mye skatt du skal betale.


Hva gjør skatteetaten i forbindelse med dødsbo og arveoppgjør? Scroll opp for å se disse. Du må vanligvis trekke skatt i alle lønnsutbetalinger på grunnlag av den ansattes . Kildeskatt blir eventuelt trukket i utstederlandet ved utbetaling av utbytte på . Reduksjonen i skatt på min side oppveies av tilsvarende økt skatt på . Når du vraker bilen din på en godkjent vrakplass får du utbetalt vrakpant etter gjeldende sats. Hva skal jeg rapportere om min bolig i utlandet, salg av bolig eller. Innleveringsfrist for.


Ny skattemelding til. Etteroppgjøret kan føre til både mer utbetalt til mottaker,. Både feriepenger du tjente opp i fjor og som blir utbetalt i år, og feriepenger . Står det restskatt, må du betale.


Ikke alle utbetalinger inngår i beregningen. Det skal for eksempel ikke beregnes feriepenger av utbetalinger som gjelder reiseutgifter, losji, feriepenger som er . Husbanken innhenter . Utbytte vil normalt utbetales til din aksjesparekonto, og skattlegges først ved.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg