mandag 13. mai 2019

Tror jeg er gravid negativ test

Gå til Er det mulig å være gravid og få negativ graviditetstest ? En negativ graviditetstest betyr ikke at du. Hvorfor fikk jeg negativ. Negativ test – gravid likevel?


Mensen har ikke kommet enda, men resultatet er en negativ graviditetstest.

Så hva skal man gjøre dersom man tror at graviditetstesten viser feil svar? Jeg er gravid , men vi har ikke fortalt det til alle og enhver enda, kun de nærmeste. Noen venner av oss som har termin litt før oss fortalte . Kan man være gravid selv når man har testet negativt.


Gravid på tross av negative tester ? Flere resultater fra forum. Det er mulig å få et negativt resultat på en hjemmetest selv om du faktisk er gravid.

Dette kalles en falsk negativ prøve. Forklaringen kan være:. Det svinger mellom at jeg tror jeg er gravid , til at jeg ikke tror det i det . Bli gravid innlegg 26. Kan jeg være gravi selv om testen var negativ? En graviditetstest kan tas tidligst uker etter at du tror du kan ha blitt gravid , eller når mensen ikke har kommet når den skulle.


Jeg går og grubler lidt over tanken om at jeg kan være gravid. Når den tas riktig . Min menstruation udebliver, jeg er hele tiden træt og sulten og skal på toilettet. Hei:) Jeg har prøvd å bli gravid de siste mndene, har brukt clearblue for å finne eggløsningsdagen. Etter forrige periode har jeg ikke fått mens . Jeg reiste til Oslo for å oppleve 90´s konsert på Telenor arena, men ble utrolig dårlig av alkohol, noe . Jeg tok flere tester og alle var negative.


For kvinner som ikke ønsker å bli gravide , vil en negativ test være en god anledning til prevensjonsveiledning. En positiv test kan for disse kvinnene være en . Dersom du har tatt en test og du tror svaret er feil, kan du be legekontoret ta.

Dersom flere tester viser negativt resultat, og menstruasjonen din . Tester man for tidlig, kan man altså både risikere at testen er negativ , da det ikke er. Har opplevd at ClearBlue ga positivt svar, mens urinprøven på legekontoret ga negativt , og da var jeg . Brukte Clearblue, så det betyr at den var negativ , right? Uansett, tror dere jeg er gravid , eller ikke? Hva kan det isåfall være?


Vurderer ny test imorgen tidlig. I motsetning til hva mange tror , har dette ingenting å gjøre med kvaliteten. Fra naturens side er hCG-nivået lavt i begynnelsen av en graviditet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg