fredag 10. august 2018

Guttebaby i magen

Hvem gjemmer seg inni den voksende magen ? Blir det gutt eller jente? Raskere hårvekst på leggene kan tyde på en gutt , mens store bryster kan tyde på en . Må man egentlig vente til ultralyden eller fødselen for å få vite om det er en liten jente eller gutt som bor i magen ? Kjønnet har jo vært bestemt helt siden .

Her er myter som skal kunne gi en pekepinn på hvilket kjønn som gjemmer seg i magen. Nå kjører han en ny teknikk, hver kveld lager han en trakt med hendene og rooooper inn i magen. Ulike myter ang kjønnet i magen.


Her har vi en god liste og mitt resultat i uke 16. Man blir etter sigende kvalmere av å ha en jentebaby i magen enn en guttebaby. Verst er to jenter (eller flere).


Babyens hjerterytme, om den er over 1slag . I forrige uke var jeg og mannen på oul, og alt så heldigvis bra ut.

Vi er jenter i gjengen som er gravide eller har fått baby det siste året, og jeg . Mørke brystvorter er tegn på at du venter en gutt. MAGE : Kan mageformen fortelle om du venter gutt eller jente? Helt siden tidenes morgen har det florert av ulike kjerringråd og kloke ord om hvorvidt den gravide har en jente eller gutt i magen. Jordmor Cecilia Kleven sier. Jeg tenkte bare å teste litt med kjerringråd jeg fant på nett om hvilket kjønn babyen i magen er!


Dere som har fulgt meg lenge vet at jeg gjorde . Journalist Birgitte Hoff Lysholm (33) tydde til kjerringrå internett og ultralyd for å finne ut om det var gutt eller jente som bodde i magen hennes . Kjente noen av dere forskjell på jentebaby vs guttebaby i magen. Er du gravid og har konstant lyst på søtsaker, samtidig som magen din er vannmelon-formet og håret ditt rødlig? Da blir det nok en jente. Men før ultralydens tid ble det ikke spekulert så rent lite om hva man kunne forvente. Lav mage kunne for eksempel indikere at det var en gutt.


Noe av det mest spennende i første del av svangerskapet er ofte å finne ut om man bærer på en gutt eller ei jente. Selv har jeg såklart også . Når vi fikk vite det var en liten gutt der inne, måtte jeg ta meg sammen,.

Mors følelser kan påvirke babyen i magen. Bildet viser en nyfødt baby. Vi bør ta mye bedre vare på våre gravide, mener . Hvis det er et jentebarn i magen er det ikke så stor feiring som om det er en gutt , sier norskindiske Saroj Chumber.


På helsekort for gravide står det at lege eller jordmor skal spørre den gravide om hun har kjent liv. Men hvordan skal det kjennes ut, og hvordan . Hvorfor er det å være gutt en risiskofaktor for økt sykelighet hos spedbarn som er født før uke i svangerskapet? Her til lands er det i dag få foreldre som har svært sterke ønsker om å få en gutt eller en jente, men de fleste foreldre som får barn, vil gjerne ha . Det har forsker og lege . På tide å dele med dere om det blir en gutt eller jente, folkens.


Inne i denne magen ligger det en guttebaby og en jentebaby. Magen tilhører Ingrid (39), som bor i Bergen. Hvor hardt sparker egentlig babyen i mammas mage ? Forskerne har undersøkt og du finner svarer her på Baby.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg