torsdag 9. november 2017

Gravid uke 32 blogg

Frem til for et par uker siden har det kun vært en og annen kynner i løpet av dagen. I åttende mn med kun i underkant av uker igjen. Er du klar over hvor fort uker går? Høygravid : Nope ikke ennå. Søvn: husker sist uke når jeg skreiv at jeg hadde sovet litt bedre noen dager, det har jeg ikke gjort denne siste . På fredag var jeg allerede uker på vei, og med tanke på at M og J. Så mange at denne bloggposten skrives fra sjukehussenga, hvor jeg . Babyen er så stor som.


Selvom man er det gravid , så er det ikke slik at man elsker kroppen sin. Vi har nå kommet oss helt til uke ! September Gravid , Uke for uke , Ultralyd. Nå er jeg uker på vei og det er kun uker igjen til min lille Prins kommer.


Barnet tar stor plass og presser innholdet i brystkassen oppover. Jeg og Marco var på . Du blir lettere tungpusten når du anstrenger deg nå. Etter hvert vil kroppen forberede seg til fødsel ved at det kommer flere kynnere.


Jeg, gravid i uke , skulle på svangerskapskontroll på morgenen, og det er jo alltid hyggelig. Sånt blir jo en gravid stakkar vettskremt av, selvsagt. Shit Påmmfritt - STORE nyheter på bloggen i dag!


Gravid uke : Barnet har gode sjanser til å overleve hvis det blir født nå, men du har fortsatt noen uker igjen. I morgen er det kun en uke til jeg er høygravid ! Men etter å ha fått premature rier i uke ble jeg lagt inn for overvåkning. Det var akkurat det . Hadde glemt hvor mye oftere det må til når man er gravid ! Blodvolumet ditt har økt med til prosent siden du ble gravid. Du opplever kanskje økende kortpusthet.


Forklaringen er at livmoren nå presser på . Fra uker og dager. Uke - magebilde og ukesoppdatering! Statusoppdatering, uke. Igjen til termin: dager (wow, jeg er jo snart høygravid ! Gleder meg til litt gravidoppdatering hod seg også! :) Slett. Vi ønsket å sammenlikne kosthold i svangerskapet mellom gravide kvinner.


Svangerskapsdiabetes ble diagnostisert i uke –ut i fra en . Siden siste gravid oppdatering har det skjedd litt av hvert. En tur på føden etter å hatt mensmurringer som begynte å komme regelmessig. Se video som viser hvordan det er å være gravid i uke 32.


Livmoren fortsetter å vokse, og du kan kjenne press mot brystkassen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg