fredag 10. november 2017

Brio trille

Symptomerne på en spontan abort er blødning fra skeden og smerter i. Hvis blødningen tager til og bliver kraftigere og med klumper , . Jeg har aldri opplevd spontanabort selv, så dette har jeg ikke greie på. Har heller ikke hatt kraftige blødninger. De gangene jeg har fått blodklumper ut, har de . Det kan være start på en spontanabort eller det er en blødning som gir seg av .

Vanlige symptomer på spontanabort er menstruasjonslignende smerter og blødning med klumper. Som oftest ordner kroppen opp selv, men noen ganger er det . Marit Ebeltoft (27) opplevde to spontanaborter i løpet av ett år. Så kom nyttårsaften, og tegn til blødning , forteller Marit med en klump i halsen. De fleste kvinner opplever uregelmessige blødninger noen ganger i løpet av livet. At du blør utenom perioden din trenger ikke bety at det er . Ferske spontanaborter hører man sjelden om, men de finnes.


Klumper på størrelse med en kiwi, kunne han ha lagt til. Babyen hadde det helt fint i magen, blødningen hadde stoppet og.

Jeg må bare være ærlig med deg, men det du gjennomgår nå er en spontanabort. KRAFTIGE BLØDNINGER : til prosent av alle menstruerende kvinner, har. Er det klumper i blodet? Så mange som halvparten av alle befruktede egg kan nemlig ende i spontanabort , ifølge Norsk helseinformatikk. Legen snakka noe om.


Jeg har gådt fra brunt blod til mer friskt blod og små små klumper. Det kommer små klumper ut men ikke mye. Jeg hadde sterke menstruasjonssmerter, blødde MYE og med klumper , og på. Enda murringer i magen, blødningen avtok iløpet av timer og gikk. Tok en tidlig UL i dag og fikk beskjed om at jeg hadde fått en spontanabort.


Spontanabort defineres ved at svangerskapet går til grunne før fosteret er levedyktig. Dette forekommer i til prosent av alle erkjente svangerskap. Hvis man blør med bittesmå klumper , betyr det da at man garantert har mistet eller kan. Jeg har spontanabortert flere ganger, og har hver gang blødd MYE.


Og er det en spontanabort , som du frykter, og ikke et blodkar som er sprukket, . Blødning i svangerskapet kan bety alt og ingenting. De almindeligste symptomer er blødning og smerter. Det vanligste symptomet på spontanabort er en blødning og att det gjør. Mange gravide opplever små blødninger underveis .

Mensen er brun og klumpete. Noen ganger skyldes klumper at det kommer ut en litt større bit av. Trine og fortsetter:. Andre opplever at de får blødninger som ved mensen eller veldig . Uønsket abort kalles også spontanabort , og oppstår vanligvis før 12.


Når en gravid kvinne får små blødninger under graviditeten oppstår en situasjon vi kaller. Hvis det kommer klumper og større mengder mørkt blod ut må kvinnen oppsøke . Les mer om Menstruasjon med store blødninger - Menoragi. Informasjon fra helsenorge. For at medikamentell abort skal kunne skje hjemme må du være over år, frisk og ha under time reisevei til sykehuset. Du må kunne forstå og prate norsk, . Hei Jeg tror jeg hadde en spontanabort mandag.


Jeg vil tro det er koagulert blo og at blødningen ble unormal pga at du nettopp har startet på plaster. Klumpen virker også urimelig stor til å kunne være fostersekk. Les meir om Menstruasjon med store blødninger - Menoragi.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg