fredag 10. november 2017

Gravemaskinkake

Gravemaskinkake

Denne gravemaskinkaken er enkel, kjempegod og en perfekt bursdagskake å bake til en som er glad i gravmaskiner og sjokolade. Gravemaskinkake i to lag. Hos oss finner du festlige kakeoppskrifter til barnebursdag. La deg inspirere av uimotståelig klassikere og kaker med ny vri. Man tager en langpannekake, sjokoladeglasur, grønn glasur, og en liten, gul plasttraktor.


Gravemaskinkake

Og vipps, så har man en gravemaskinkake den lille . Så ble det gravemaskinkake på Knotten. Det måtte nesten bli sånn. Han er så oppslukt av gravemaskiner, truck og traktor. Den flotte prinsen vår fyller år og i måra er det duka for barneselskap.


Han hadde et stort ønske om gravemaskinkake og då måtte han jo få . Traktoren og gravemaskin er laget av marsipan! Min sønn ble år i mars, og etter den forrige gravemaskinkaken jeg lagde, kom bestillingen på en ny maskin til hans dag rimelig kjapt. Her har eg laga ein liten bildeserie av bilda eg tok mens eg lagde gravemaskinkaka. Klikk på bildet og . En liten bildeserie.


Gravemaskinkake

Og hva er gutter flest opptatt av? Jo, ting med hjul, og gjerne ekstrautstyr… :). Bestillingen var gravemaskin, og slik blei den. Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi.


Ingen kommentarer: Legg inn en kommentar. Share This Story, Choose Your Platform! Lillegutten min blei hele år mai i år! Så allerede måneda før bursdagenva han . Har feiret bursdag en måned på forskudd med barn fra avdelingen til Tarzan i dag ☺ Tre fine bursdagsgutter God stemning ute i partyteltet, selv med . Jeg har laget en gravemaskinkake til en gutt som fylte to år. Alt er laget etter bilder jeg har fått tilsendt.


De ønsket seg en litt høy kake som skulle . Kanskje har du en hjemme som er glad i gravemaskiner . Men den var verdt 3timers arbeid og en god porson . I dag har vi feira års-dagen til barnebarnet mittMormor fekk i oppdrag å lage gravemaskinkake - og det er ikkje så vanskelig når gravemaskiner og . Fotoğraf ve videolar. Instagram üzerinde neler paylaştığına bakın ve kendi mesajlarını paylaşın.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg