fredag 13. oktober 2017

Slektstre til utfylling

Gratis slektstre som kan hjelpe deg igang med slektsforskningen din. Plass til foreldre, besteforeldre, olde- og tippoldeforeldre. Dette er en Microsoft Office-mal. Disse kan du fritt laste ned og bruke.


Canvas alle varianter og muligheter! Prøv Canva i dag - helt gratis.

My Family Tree er et gratis slektstre for Windows. Finnes det en mal på et slektstre ? Det skal brukes i barneskolen og helst være gratis. Hvor får jeg kjøpt slektstre som jeg skriver på selv, eller en bok hvor det er lagt opp til at jeg kan skrive inn navn på forfedre? Til NYE slektsgranskere.


Her er et skrekk-eksempel. Feilaktige og direkte falske slektstrær på. Hvor langt tilbake har du kommet i.

Etterlysning av kilde: Joh. Reppe, statsarkivet i. Flere resultater fra forum. I dette heftet kan du fylle ut dine slektsopplysninger på fire forskjellige slektstavler. Selv om PC-en er et viktig redskap også i slektsgransking, så kan det av og til . Hvis du vil lage et familietre, kan du bruke Microsoft Word. Ved å bruke Word , kan du velge å laste ned et slektstre mal , eller du kan bruke hierarkiet funksjon . La barna utforske slekta si gjennom eit slektstre og rekne på talet av.


Som ung gutt kom jeg over et slektstre til utfylling i en Hakkespettbok. Siden har det blitt mye interessant detektivarbeid. Jeg har vært med i . Det hjelper deg å holde orden og et system som jeg har funnet virkelig nyttig. Så på denne tavla blir alle felter utfylt - om ikke alle med alle opplysninger.


På noen har jeg kun navn. Men likevel - en flott måte å få ned på . Da vil skjemaet være utfylt med det som allerede er registrert. Topp etternavn i vårt slektstre. Andersen Angell Aspås Berg .

Ta kontakt for mer informasjon på tlf. Sikre at de nærmeste koblingene i slektstreet er korrekte. Ting som er gjort: Anne Olsen Kolruds slekt er kartlagt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg