tirsdag 31. oktober 2017

Heklet 17 maiblomst

I denne DROPS video viser vi hvordan vi hekler en flott blomst som kan brukes til å f. Oppskrift på heklet 17. Er den ikke bare nydelig? Gratis oppskrift her. Runde 1: Begynn med ein “magisk ring” – hekle fastmasker, kjm i første fm .

Hva med en søt heklet maiblomst ? Blomsten på bildet er heklet i bomullsgarn som gir et litt blankt utseende,. Ha ei fin pinse og mai feiring ! Av Ann Kristin Naas Gjerde, 15. Husker du ikke hvor du la brystsløyfen til kjolen fra i fjor?


Fortvil ikke, disse fine blomstene . I dagens anledning har jeg heklet en 17.

Snart er det bare én uke igjen til 17. Jeg har brukt tykt . Men det betyr ikke at du har dårlig tid om du vil ha heklede 17. Som brosje - til applikering, hårpynt, ring, armbån dekorasjon med mye mer. Med andre or det er god tid til å få laget noen 17.


Denne Pinnen ble oppdaget av Császiné Méhes Brigitta. Heklet , barnevogn-pynt? Oppdag (og lagre!) dine egne Pins på Pinterest. Vi har fått inn flotte smykker i butikken Superfine hverdag. Da har jeg gjort ferdig den første UFO-en.


Eller, i alle fall heklet den så ferdig jeg kan. Den mangler en sikkerhetsnål bakpå for å kunne festes . Etter litt prøving og feiling, vart det stk. Her har eg hekla ein 17.


Modello gratuito di DROPS Design.

Utforsk denne tavlen til plingerpå Pinterest: 17. Se flere ideer om Flagg kake, Hage bursdag. Vil du lære å hekle en 17.


Har du lyst til å hekle en gryteklut ? I dag hørte jeg at det er priskrig på matbutikkene igjen. Og at du blant annet kan få kjøpt flagg for en krone på nærbutikken vår. Maiblomsten er en liten, blomsterformet nål til å sette på jakkeslaget eller. Det går an å hekle en maiblomst til 17. Crochet DROPS 4th of July flower in Muskat.


Free pattern by DROPS Design. Ingen kommentarer: Legg inn en kommentar .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg