mandag 16. januar 2017

Gulrotkake room

Gulrotkake room

Jeg kom ved en tilfeldighet over R. M inneholder både revet gulrot, revet eple, krydder og hakket sjokolade! Gulrotkaken dekkes med nydelig ostekrem og . Nydelig og saftig gulrotkake med et utrolig godt lokk av kremost. Her skal det vanskelig la seg gjøre å bare . I den forbindelse fikk hun velge sin favorittrett, og da ble det gulrotkake ála R. M – samme kake som hun hadde i bryllupet sitt.


Gulrotkake room

For mange år siden kom jeg over en fantastisk god oppskrift på gulrotkake fra den eksklusive interiørbutikken R. Du må gjerne kutte ned på mengden av fyll, jeg klarer aldri å bruke . Smakte verdens beste gulrotkake hos ei venninne. Jeg har prøvd meg på en litt sunnere gulrotkake ala r. Visited 5times, 1 . Denne Pinnen ble oppdaget av Grete Yndestad Ski. Oppdag (og lagre!) dine egne Pins på Pinterest.


For dager siden - Monicas Matverden: Gulrotmuffins fra prdapi. Denne sjokolade ostekaken er silkemyk og skikkelig god. Og perfekt til dere sjokolade elskere. La torta di mandorle dolci e amare si cucina scottando le mandorle in acqua bollente per essere pelate e quindi passate nel tritaverdure e mischiate con la . Håper helgen har vært super! Her kommer oppskriften som også har vært på trykk i min spalte i VG søndagsavis og på godt.


Gulrotkake room

Her har du en enkel, stor og deilig gulrotkake dekket med masse nydelig ostekrem! Mannen min er over gjennomsnittet glad i gulrotkake , særlig gulrotkake a la R. M - TRINEs MATBLOGG. Denne fantastiske oppskrifta fant jeg på favorittmatbloggen min, hos Trine. Jeg har bakt denne i liten langpanne flere ganger og fått mye skryt.


Nå skal jeg ha med kake til bursdagsfeiring på jobb, men vi er ikke så . Oppskrift Trines Matblogg. Den er bare supergod! Denne kaka er en gulrotkake som aldri slår feil. Litt annen vri på gulrotkaken denne gang.


Gulrotkake room

Skulle egentlig bruke Sverre Sætre sin oppskrift, men etter to mislykkede kaker (mer krater), så ente jeg opp med å . Jeg som mange andre fant denne oppskriften på det . Gårsdagens kake ble en kosekake til hjemmebruk, og siden jeg stadig leser anbefalinger av ROOM sin gulrotkake tenkte jeg at det var på tide . Fruene har laget en av verdens beste gulrotkaker! Søk etter gulrotkake og velg .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg