torsdag 19. januar 2017

Baby jogger city elite snø

Bor i Finnmark, så blir jo litt snø å ploge seg gjennom etterhvert :p. Vi har kjøpt baby jogger city elite i dag. Flere resultater fra forum. Solid håndtak som tåler regn og snø godt. Babyjogger City Elite anbefaler jeg mye som hovedvogn, om en mamma.


BABY JOGGER CITY Elite eller Mini. Test av barnevogner: De beste barnevognene - Test. Baby Jogger City Elite Double innlegg 21. Sammenlign barnevogner og se hvilke som er best i test.


Og å gå fra Emmaljunga til Baby jogger har for meg vært litt som å gå fra å kjøre traktor med godt armslag i kahytten til en snerten liten Audi tt. Sover ikke unger ute når det snør ? De store hjulene kommer seg fram på det meste av underlag, selv ubrøyet snø. Jeg var bekymret for å trille i snø og slaps med en såpass nett vogn, . Det har stort dekker og enkelt å kjøre i snø.


Kan låses i snø og sand. Den unike skjermen skjermer barnet fra regn og snø , og kan brettes bakover om ønskelig. Vi bor på landet, det er snø på alle veier på vinteren, og vi triller rett som det er.


Vurderer da baby jogger city , men skal vi velge mini eller elite ? Hvis man velger de store lufthjulene til vognen, kan den håndtere snø og. Bor du et sted hvor vinteren er lang og inneholder en del snø , kan det være fint med fire hjul. Terrengvognen med svingbart . Jeg var så heldig og fikk den sponset av Barnas Hus, og jeg er virkelig . Lufthjulene håndterer også fint ujevnt terreng og takler også snø. Dette er ikke en anmeldelse, kun en første kikk på hva som finner seg i esken som kommer når jeg har. Knirkingen er borte!


Jeg har sprayet på silikonspray som barnevognforhandlere anbefaler pga.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg