mandag 14. september 2015

Lange kynnere

Har idag hatt mange kynnere. Har tatt å målt tiden nå og er på min med knallhard mage uten pause. Ikke smertefullt, bare . Lange modningsrier 25. Flere resultater fra forum.


Er det kynnere eller rier? Når er det kynnere og når er det rier? Jordmor forklarer forskjellen. Kynnere er en helt normal del av svangerskapet, men de skaper likevel bekymringer for mange gravide. For hva er normalt, og hva er ikke normalt?


Hei Jeg er uker på vei og mye plaget med en mage som strammer seg og blir stein hard- denne tilstanden kan vare i flere minutter, ofte opp . Det er ikke like lett å skille på rier og kynnere , men her får du noen råd om hva som kan hjelpe deg å skille på dette. De fleste gravide opplever kynnere fra rundt 25. Men hva er egentlig kynnere , og når vet man at det ikke . Jeg er mye plaget med kynnere og får god hjelp av jordmor på fødeavdelingen når jeg er usikker etc.


Et godt tips er derfor å ringe dit hvos du er . Har hatt lange kynnere i dag. De ha vart i opp til kvarter og magen føles spent og hard nesten konstant. Noen andre som har . Vet du hvorfor du kan oppleve kynnere før fødselen?


Smertefulle regelmessige kynnere. De varer i ca15sek til ca2min, med pauser alt fra 3min til 7min. Har ett barn som nå er 4år. Hva er kynnere og hvordan oppleves de for den gravide?


Graviditetshormonene bidrar til at livmoren skal forholde seg avslappet i graviditeten, men iblant . Jeg har hatt regelmessige kynnere siden uke 2 men nå er det sånn at. Er i uke 2 og har begynt å få lange og slitsomme kynnere når jeg stresser. Neste uke skal jeg på en messe med jobben hvor jeg vet at det blir . Da vi skulle legge oss om kvelden, sent som allti hadde kynnerne økt.


Mellomrommet og pausene var ikke lenger særlig lange , så jeg rakk . Det kommer til å bli lange uker…. Hva er egentlig forskjellen på kynnere og modningsrier? Med lange krøllete lokker, drar jeg videre på legekontroll kl 1 hvor jeg.


Det har jeg gjort men igår så fikk jeg plutselig ganske sterke mensensmerter og kynnere , og det var ikke lange mellomrom mellom hver gang. Kanskje får du ekstra mye kynnere en dag, kan det være et tegn? Var til slutt så utslitt.


Eller hva med løs mage, er ikke det et signal på at man snart skal føde?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg