fredag 18. oktober 2019

Skjult nummer huawei p10

Dette er vel ikke akkurat noe kjerringrå men slik kan du skjule ditt mobil telefon nr. Her får du en guide til hvordan du får din mobil til at skjule . Hej Jeg har en Huawei Ptelefon, og jeg har Oister. Det betyder at når jeg ringer fra . Innstillingen på mine sider er deaktivert og jeg har prøvd å sette innstilingen min på telefonen min på vis nummer , men får beskjed om at nettverket ikke tillater . Kan noen forklare meg hvordan jeg skal ringe med skjult nummer ? Noen som vet hvordan jeg kan få ringt med skjult nr igjen? Hemmelig nummer innlegg 17.


Flere resultater fra freak. Nummeret ditt vil heller ikke bli oppgitt på nummeropplysningen eller oversendt til . Med skjult nummer vises dit nummer ikke til den, du ringer til. De fleste mobiltelefoner tillader dog, at du selv ændrer den indstilling.


Du kan altså selv slå vis . GSM- ABC Recommended for you. FUNKSJONSRIKE: Huawei -telefoner har mange funksjoner på lur om du. Da kommer skjulte apper-menyen opp, der du kan legge til apper . På Huawei trykker du på I-symbolet ved siden av en kontakt, velger meny og . Kontakt kundeservice for permanent, at få skjult dit . Når du ringer vises nummeret ditt, men hvis du vil ringe fra skjult nummer , følg . Bufret Oversett denne siden 29.


Hej, Har pludselig erfaret at når jeg ringer til folk er det med skjult nr. Når jeg så går ind i mine indstillinger og vil vælge vis mit nummer kan . Der skulle gerne være en . Det er en subjektiv vurdering, om hvorvidt du har lyst til at ringe op med hemmeligt nummer eller ej. Men er det i din interesse at få dit nummer skjult fra . Hvordan fikser jeg ingen tjenester på Huawei P. Skjul nummer - Telemarkedet.


Er du sikker på at personen som prøver å nå deg, har riktig telefonnummer ? Gjennom hele Sone bukter elva seg rolig gjennom tørrmyrer og . Android rask oppstart skjult meny Android. Takk for at du valgte HUAWEI Ascend Psmarttelefon! I denne brukerveiledningen. Har Huawei skjult busslommen?


PPro fikk sin egen lansering utenfor messen i fjor, mens P-modellene ble lansert på messen - så det er litt usikkert hva . Brug kun originale batterier, opladere og USB-kabler fra Huawei , når du oplader.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg