mandag 18. juni 2018

Sjokoladekake med ostekrem

Jeg laget denne sjokoladekaken til min manns 60-årsfeiring forleden, og jeg skal si den fikk ben å gå på! I løpet av kort tid ble den alles . Kaken serveres med en syrlig ostekrem. Til denne oppskriften.


Deilig sjokoladekake med en spesielt deilig sjokoladekrem!

Dette for å unngå at ostekremen smelter. En nærmest brownies-aktig sjokoladekake med myk kjerne og dyp mørk sjokoladesmak. Hvit og syrlig ostekrem gir den en ekstra. Saftig gulrotkake med søt og syrlig ostekrem er manges favoritt. På tide med en sjokoladekake igjen vel!


Ikke bare ser jeg at dette er en myk og deilig sjokoladekake med fristende sjokoladekrem – denne kaken har dessuten spennende fyll i to lag: . Sjokoladekake er noe de fleste liker og den passer derfor utmerket til både store og små . Helt enkel sjokoladekake.

Når jeg leter etter inspirasjon til kaker jeg lager,. Denne kaken smaker fantastisk og er dekket med søte karameliserte nøtter og salte kjeksbiter. See what people are saying and.


Prøv for eksempel peanøttglasur eller ostekrem. Pluss sjokoladekrem. Trukket med fondant. Vennligst la dette feltet stå tomt. Få nyheter og oppskrifter rett i . Saftig og smakfull kake med gulrot, ostekrem og sjokolade-ganache som.


Kaka er ei slags krysning mellom gulrotkake og sjokoladekake , . Lyst på noe skikkelig godt i dag? Prøv denne sjokoladekaken laget med søtpotet, jeg lover deg denne er god. Søtpoteten merker du ikke annet . Denne kombinasjonen er en match made in heaven!


Saftig sjokoladekake , syrlig ostekrem og søte jordbær . Idag blir det nok en gang et innlegg med kake. I had to take my own .

Denne Pinnen ble oppdaget av Anne Margrethe Høvring. Oppdag (og lagre!) dine egne Pins på Pinterest. Bryllupsbombe - sjokoladekake med ostekrem og sjokoladekrem. Kake til ei som hadde siste dag på jobb idag.


Amerikansk sjokoladekake med sjokoladeostekrem. Jeg hadde med en sjokoladekake som dere skal få oppskriften på nå. Det er en saftig sjokoladekake som er fylt med en myk sjokoladekrem.


Lag til slutt et kors på toppen av kaken med den hvite ostekremen , ved hjelp av en sprøytepose eller med et kremerhus av matpapir. Sukkerfri, glutenfri og laktosefri blåbærkake med ostekrem Sukkerfri, glutenfri og laktosefri blåbærkake med ostekrem. Påskekake (Hvit sjokoladekake med ostekrem ).

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg