tirsdag 5. juni 2018

Luftig sjokoladekrem

Denne silkemyke sjokoladekremen kan du bruke som glasur eller topping til dine. K-visp til blandingen er luftig og lys gul, ca. Saftig sjokoladekake med lys sjokoladekrem. Pisk sukker og egg til det blir det blir en luftig eggedosis, minimum minutter.


Smør, 1g melis og vaniljesukker blandes til det blir lyst og luftig.

Pisk mykt smør, kakao og det meste av melisen luftig. Men har slitet litt med å komme på en oppskrift på en god sjokoladekrem uten smør som er både luftig og som har en rik smak av sjokolade. Lys, luftig sjokoladekrem. Elin Rusnes Kvingedal. Da jeg begynte å bake slet jeg med å finne gode oppskrifter på sjokoladekrem.


En deilig sjokoladekrem uten smør, som er både luftig og har en rik smak av sjokolade. Kan brukes både som topping på cupcakes og som fyll i kaker. Her får du oppskriften på fyldig, myk og luftig sjokoladekrem , perfekt til sjokoladekake eller muffins.

Luftig mørk sjokoladekrem. En myk sjokoladekake med en luftig sjokoladekrem som bare smelter på tungen. Her er en deilig, luftig og mørk sjokoladekrem, som du kan bruke som pynt på . En luftig og god sjokoladekrem. Passer til en langpanne.


Pisk egg og sukker til luftig og stiv eggedosis. Bland alle ingrediensene i en bolle og visp til en luftig krem. Forberedelsestid: time. Steketid: minutter.


Varm opp oljen og smelt sjokoladen i den. Sjokoladekake med luftig sjokoladekrem og friske bær. Det er en saftig sjokoladekake som er fylt med en myk sjokoladekrem. Jeg pyntet med hakkete peanøtter, revet sjokolade og moreller. Smelt smøret og sett til avkjøling.


Sett stekeovnen på 1grader, over- og undervarme. Kjør egg og sukker til luftig eggedosis i en .

Enklere dessert skal man lete lenge etter! Har lyst til å dele min oppskrift på verdens beste sjokoladekrem med dere. Tilsett så ett egg og pisk godt, så du ser at kremen blir luftig. Sprø nøttebunn med super luftig sjokoladekrem - Franciskas Vakre Verden.


I dag har jeg en skikkelig godbit til deg! Jeg er en stor fan av Lise som har bloggen . Denne Pinnen ble oppdaget av Kristin Grønnerud. Har ikke smakt på den enda, men den ser utrolig god ut! Jeg har bakt Sachertorte i mange år, . Ha smøret og sukkeret i en miksebolle og pisk det luftig. Jeg brukte begge kremene denne gangen . Nå har jeg endelig funnet akkurat det jeg var ute etter, nemlig denne saftige sjokoladekaken med luftig , lys sjokoladekrem.


Til sjokoladekremen piskes først romtemperert smør sammen med melis til du får en. Saftig, fløyelsmyk og luftig sjokoladekake med coca cola og rom - er lagd. Oppskriften kommer .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg