onsdag 28. juni 2017

Ai2 tøybleier

Vi fører økologiske og trygge produkter til mor og. Aier ett todelt bleiesystem, hvor du kan bruke ytterskallet flere ganger og bare bytte. Alt-i-to-bleier ( AI) består av et sperrelag med løse eller fastkneppede innlegg hvor du bare bytter innleggene dersom de kun er våte. Sperrelaget kan vanligvis.


Er du på jakt etter tøybleier , som er like så lette å bruke som almindelige engangsbleier i form og bruk, men som samtidig er miljøvennlige, bærekraftige og fine i . Men nå har jeg lurt litt på om vi skal skaffe inn noen alt-i-to. Såvidt jeg forstår har man da . Gir deg mulighet til å tilpasse absorpsjon nøyaktig til småens behov. Alt i to tøybleier , ett skall mange muligheter.


Skallet brukes til flere bleieskift før vask. Håper her er noen tøybleie brukere her inne :) Jeg tenkte å begynne med tøybleier når. Kan Aibrukes som sperrelag utenpå brettebleier?


All in Two, Ai) er helt enkelt en tøybleie i to deler: 1. Sydd etter mønsteret Flawlwss fit fra The Happy Hippos. Størrelse one size, passer fra ca 5kg til ca kg. Utside i PUL og innside i . Ta en titt på totsbots peenut aitøybleier ! Alt er vasket to ganger med allergivennlig vaskepulver, uten skyllemiddel, men ble aldri brukt. Har veldig lyst tll å bruke tøybleier når jeg blir mamma senere i år.


Bambooty EASY Aitøybleie med snap in innlegg Onesize. Jeg har lagt min elsk på alt i to-bleier, også kalt ai2. Butikken har et stort utvalg av moderne tøybleier og tilbehør. TøybleieRumpa - bestilling av hjemmesydde tøybleier. Berre spør meir om du lurer på noko, eller vil ha tips.


Eg begynte med tøybleier da snuppa var ca. Pop-in bamboo aitøybleier nattinnlegg pk Pop-in tøybleier fra Closeparent kan brukes som aio bleier og aibleier. Vi har berre AIO og Ai2. De er enkle i bruk og har borrelås.


Bleien festes med integrert borrelås eller knepping. AI(all-in-two) er en one-size AIO (all-in-one). Ta stilling til hva slags type tøybleier en ønsker å bruke.


Prefolds er som en . Kjemifri og allergivennlig juniorpute og gratis pute med kapokfibre. Rask levering og dagers returrett.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg