mandag 7. mars 2016

Gravidfotografering vestfold

Gravidfotografering vestfold

Gravidfotografering. En skreddersydd pakke for mammaer som vil ha bilder av gravid- magen sin. Den ideelle tiden for ”magebilder” er fra ca uke – 3 men . Jeg virkelig digger når det er litt . Fotograf Kristine Hellemo. Søsteren min er mnd på vei, og det begynner å synes at det er en liten baby der inne Jeg gleder meg til . GNå har jeg fotografert Mia for siste gang før fødsel. Neste gang blir det . Kragerø, Bø, Lun Nome, Drangedal, Kristiansan Arendal, Risør, Vestfold , Aust-Agder, Norge, Telemark.


Bryllupsfotograf Vestfold. Jeg tok noen gravidfoto av Cathrine og dette er noe av resultatet. Når jeg var gravid for første gang for snart år siden. Så ville jeg jo gjerne ha bilder av den fine runde magen. Som sikkert mange andre vil ha . I begynnelsen av Juni reiste jeg til Sandefjord for å være med Liv-Inger . Så utrolig gøy med gravidfotografering av denne vakre mamman.


Tor-Erik fra Tønsberg og Skye fra Australia sin gravidfotografering i april. Det ble ikke mye tid til overs under gravidfotograferingen forrige tirsdag Første tirsdagen i måneden er det nemlig gratis fotografering for gravide kl. GRAVIDFOTOGRAFERING OSLO ØSTFOLD AKERSHUS CAMILLAST. Her finner du mye informasjon og prisliste. Med gravidfotografering vil jeg ha frem det kvinnelige og det svangre.


Moderligheten og kontakten mellom mor og barn i magen. Husk: rabatt på utefotograferinger i septemberoktober! Gleder meg til å hilse på . Revetal, Vestfold , Norway.


Er de ikke skjønne :) OBS! Vi i NVIO avd Vestfold kommer til å være med på NavyRace OCR i Horten, med. På søndag var det kåring av Vestfold fotograflaug sin årlige konkurranse!


Snart er det jul igjen! Jeg tar bilder både i Vestfold og . KOUKA-program i Vestfold har mange kurs og familiearrangementer! Photos and videos from instagram posts about barnefamilier. Ved utefotografering verdsetter jeg det . Vil anbefal alle å unne seg dette. Dette er de beste i Norge, og du kan være trygg på at de har god erfaring.


Jeg tilbyr heldagsfotografering i bryllup, gravidfoto , konfirmantfotografering, nyfødt, modellfoto mm. DataSenteret Vestfold AS.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg