tirsdag 16. juni 2015

Hvem har slettet meg på facebook

Hvem har slettet meg på facebook

Kan jeg eventuelt slette facebook kontoen og installere Messenger og delta i. Hvordan kan jeg sette meg som inaktiv (deaktivere?). Sett Venners venner på hvem som kan sende venneforespørsel (under Personvern). Og oppnåelige svarene er offentlig, venner , sammen med valg.


Hvem har slettet meg på facebook

Flere og flere har nå rapporter til meg at facebook venner har begynt å sende en video til dem via facebook messenger. Denne type spam har . Savner du også at kunne slette beskeder i den populære messenger -app? Så er der kommet hjælp.


Klik videre og se, hvordan du gør på . Når noen blokkerer deg, kan du ikke se profilen deres, sende meldinger eller venneforespørsel til dem. Finn venner -siden. Se hvem som sletter deg.


Venner du snakker med kan også se at du har slettet en melding. I SletDets vejledning til Messenger kan du få hjælp til at anmelde og slette beskeder til. Herunder kan du finde vejledninger i, hvordan du:. Man kan også blokkere slike kontakter i Messenger , opplyser Eirik Stridsklev Nilsen,.


Messenger -app for iOS gjør at du kan holde kontakten med venner ,. Mottar du meldinger i messenger fra dine venner hvor du blir oppfordret til å klikke på en video? Det kan være virus og du bør slette meldingen . Koble Messenger til andre systemer for øyeblikkelige meldinger. Forstå hvordan flere forbindelser påvirker den personlige loggen. Våres nærmeste venner har jo allerede nummeret vårt, så hvorfor.


Hvem har slettet meg på facebook

Du kan ikke lenger bruke Messenger , og vil heller ikke kunne bruke. Administrere dine venner fra ditt instant messenger programvare holder. Klikk Meny fra verktøylinjen, deretter Slett venn og OK. Nå kan du snart angre på meldinger du sender gjennom Messenger. Ditt navn vil vises på venne-lister, men bare for dine venner.


Du vil kunne fortsette å bruke Messenger. Du kan legge til venner fra kontaktene i telefonen din eller annen enhet. Lær hvordan du Nevner venner i Snappene dine eller skru av varsler for Nevn. Noen gang brukt forsvinner blekk til å skrive meldinger til dine venner , slik at du aldri.


Hvem har slettet meg på facebook

Hvis de ikke har en. Merk: Du kan slette hemmelige samtaler bare fra enheten, ikke fra . Undgå de moralske tømmermænd. Vi har lavet en lille guide, så du kan se, hvordan den nye hemmelig-funktion fungerer: . Noen ganger er det rett og slett for lite med en vanlig emoji.


Her er enda flere tips til hvordan bruke messenger -tjenesten: Fem lure . Jeg ville se hvordan bruken av disse påvirket psyken og hverdagen min, sier hun. Disse virusene kan ha flere funksjoner som å ta kontroll over maskinen eller slette data.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg