onsdag 17. juni 2015

Brunt mensblod i starten av mensen

Brunt mensblod i starten av mensen

Sjokoladekake i langpanne har lett for å bli tørr. Her er den pyntet etterpå med sjokolade og melis. Oppskrift på saftig sjokoladekake i langpanne. Er du glad i supersaftige, klissete sjokoladekaker så er dette drømmen.


Brunt mensblod i starten av mensen

Du kan eventuelt pynte den med kakestrøssel, non stop og seigmenn, og servere den i . Luftig langpannekake med egg. Langpanne sjokoladekake egg. Stryk outover kaka og pynt med strøssel, kokos eller det du liker.


Denne sjokoladekaken kan du bake i hjerteform, langpanne eller lage muffins av. Barna kan være med å røre i kakerøren, fylle muffinsformer og pynte med . Rustikk sjokoladekake i langpanne med vaniljekrem. Jeg liker best rustikke kaker, så denne er pyntet enkelt med hvit sjokolade, tranebær og . Glasuren er laget med ekte mørk Freia Kokesjokolade som gjør . Pynt : Kakestrøssel eller kokos. Start med å smelte og avkjøle smøret.


Pisk egg og sukker til eggedosis. Rør det smeltede smøret i eggedosisen. En klassisk sjokoladekake som alltid er like populær! Det går raskt å lage en sjokoladekake i langpanne til Halloween! Hell røren over i en langpanne (x cm) med bakepapir i bunnen.


Smør kremen utover kaken og pynt etter ønske. Ferdig pyntet sjokoladekake klar for barnebursdag! Det beste av alt – dette er den beste langpanne - sjokoladekaken jeg.


Brunt mensblod i starten av mensen

Smakfull og rimelig sjokoladekake til liten og stor. Denne er pyntet med Laban Seigmen som gjør at den er perfekt til bursdager,. Kaken er først rutet opp med lakris snøre og så har jeg pyntet innenfor de. Denne kake tar ikke lang tid å lage og den er enkelt pyntet.


Klassisk sjokoladekake i langpanne. Her har jeg fått god pyntehjelp av datteren min. Mil luftig og saftig sjokoladekake – langpanne. Jeg pynter ofte med friske bær, men denne gangen valgte jeg å prøve meg med litt forskjellig . Dessuten er det jo halve moroa å pynte kaken! Gjerne sammen med noen . Stek sjokoladekaken i langpannen og skjær ut små firkanter til å passe inn i barnehender – enkelt og utrolig.


Brunt mensblod i starten av mensen

Smør glasuren utover kaken og pynt etter ønske. Og en variant med sjokolade i langpanne er greiest. Jeg pynter ikke kunstferdig med sukkerpasta og konditorfarge, og er det litt skakt og. Sønnen min blir år snart og jeg skal lage sjokoladekake i langpanne , har dere noen forslag hva jeg skal pynte kaka med? Myk og saftig sjokoladekake som smelter i munnen.


Du trenger egg 3g. Eller gjør den om til en barnekake med din egen favoritt pynt ! Litt grillmat, en pastasalat - og den evinnelige langpannekaka. Fordel glasuren over kaka og pynt etter smak, for eksempel med små sølvkuler.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg