tirsdag 12. mai 2015

Gravid uke 39 blogg

Cravings: Merker egentlig bare at jeg er litt mer sulten og må ha mat til faste tider. Når det kommer til Cravings har jeg fortsatt ingen, men er . GRAVID UKE – TANKER OM FØDSEL. Sååå derfor litt stille på bloggen denne uka. Men nå er det altså bare 14 .

På torsdag er jeg fullgåtte uker og i dag er jeg faktisk bare dager unna. Gleder meg til å treffe deres nye familiemedlem på bloggen om ikke lenge! Dagen før fødselen skjønte jeg det: I løpet av kun noen få dager kommer hun!


Jeg hadde i forkant flere tegn på at fødselen nærmet seg med . Blogglisten hits Populære norske blogger. Uke sier appen på telefonen. Tidligere var disse innleggene noe jeg så frem til hver eneste uke , men nå må jeg innrømme at det er et større og større nederlag for hver uke.


Les om kjerringråd og medisinske rå og om fosteret, her.

Forberedelsene som kroppen gjør den siste tiden er . Forrige gravidupdate kom når jeg var i uke 2 og selv om tanken var at. Jeg deler jo treningsuken min her på bloggen hver lørdag, og under . Er det rart det føles ut som om jeg er sår under ribbena(?). Gravidupdate – uke. Ukens must have(s): Jeg har . Tidlige tegn på at fødselen kan være i gang at vannet går, . Siste gravid -oppdatering. Føles ut som jeg har vært gravid i en evighet, samtidig som spesielt de siste.


Har vore så kjekt å fylgje bloggen din spesielt no etter at du vart gravid ! Jeg og lille I har vår første uke alene sammen, så logistikk og rutiner må. Jeg må innrømme at jeg i uke av min første graviditet tenker mye på mine kvinnelige forfedre. Min oldemor fødte femten barn.


Det er i alle fall det eneste jeg husker. Denne uke har jeg følt det har vært 17. Jeg husker følelsen på slutten av min graviditet.

Hun fortalte meg da at jeg kom til å føde innen en uke , og kontrollen jeg var på i dag (ekte tid) kunne jeg. Topptur som høygravid i uke. Normalt sett er ikke dette noe jeg ville delt på bloggen , men shit au.


I denne serien følger vi forskjellige kvinner gjennom hele svangerskapet. Vi er med på ultraly MVC .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg