mandag 25. mai 2015

Dikt om året som har gått

Dikt om året som har gått

Når menneskene har gått heim. Dette er et dikt som passer til høytidelige anledninger, for å gjøre dem litt mindre høytidelige. Takk for det året jeg har fått. Leter du etter et godt nyttår dikt for det nye året ? Da har du kommet til riktig sted. På denne siden har vi samlet sju flotte dikt om det nye året.


Dikt om året som har gått

Der gjemmer jeg alt jeg har opplevd. Et nydelig dikt du har valgt for å runde av det gamle året. E sto i glase e når nissin va gått og trur du kje at nissin kyssa o mor rætt på trute!


Et forsett jeg har gjort, og som jeg alltid forsøker å holde, er dette: Å heve. Når noen spør deg om du har ett minutt, så si at du har det, men at du har. Noen har banket på døren vår, men gått igjen.


Nattåpent, og det er her mitt favorittdikt av Jacobsen – Plutselig. Så flotte og vakre bilder,Hulda, og ikke minst ett utrolig nydelig dikt ! Nye muligheter vil komme også neste år. Det kan bety at du har gått inn i feil hus ! Streb ikke så meget etter å leve lenge som å leve vel.


Kjære, lytt til mørket når vår dag er gått. Med ønske om en fredfull inngang til det nye året for mine lesere. Roger, og takk for alt du har delt med oss og gitt oss i året som snart er gått. Du har med dine dikt og tekster gitt meg mye glede og hjelp i det året som snart . Dikt om det nye året Et par linjer om det nye året.


Dikt om året som har gått

Feiringen av det nye året har obligatoriske attributter, uten hvilke det er umulig å forestille. Endelig gått , folk! Og midt i all den energien så kom disse ordene til det lille diktet opp.


Håper vi tastes masse i det nye året ! Dikt og andre bidrag vi har fått fra våre lesere. Dette året og denne jula har vi jo vært forskånet fra de store katastrofene som . Hva var viktig for henne i året som har gått ? Innlegg om Dikt skrevet av Liv-Christine Hoem. Det lir mot jul, og for meg har julen alltid handlet om takknemlighet, omtanke og refleksjoner over året som har gått.


Det siste året har farmor vært mer hos meg enn noen gang før, så tilstede,. Tusen takk for året som har gått ,. Hva passer vel bedre enn å avslutte året med et dikt av Kolbein . Vi takker for året som har gått. Alle minner og opplevelser vi har fått. Tiden for nye nyttårsforsetter er her.


Hun har dessuten skrevet flere diktsamlinger for barn og ungdom, og en. Universitet og Københavns Universitet, hun har også gått på Kunsthøjskolen i Holbæk. Høgskolen i Innlandet. Og diktet er greit nok det, til sitt bruk. Og det er liksom i dag det begynner da, dette nye året ~. Dersom du har lyst til å kjøpe ei av disse kan jeg anbefale kubikks hjerte.


Den kan du for eksempel . Jeg skriver mye dikt. Mangler: året ‎ gått books. North in the World: Selected Poems of Rolf Jacobsen, A. Humlene kom fra sine tårn av soleihov som klokker inn i mitt hjerte med ord av magisk art.


Vindene tok mitt dikt og bredte det ut som støv.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg