torsdag 25. juli 2019

Kake slott

Rosa og søt med fargerike Non Stop og Flerfarget . Pisk egg og sukker til eggedosis. Smelt smøret og bland med melken. Sikt mel og bakepulver.


Bland det tørre i eggedosisen vekselsvis med . Har du en liten prinsesse hjemme som fortjener litt ekstra stas?

Da vil nok denne prinsessekaken være en sikker vinner til bursdagsfeiringen. Selve kaken er to runde kaker i ulik diameter som jeg stablet over hverandre, tårnene er hule og laget av marsipan. Alt trakk jeg i marsipan som . For å lage en prinsesseslottkake til bursdagsbarnet lager du sjokoladekake langpanne. Når kaken er ferdig avkjølt, skjærer du av kortsiden og lager firkanter.


Små prinsesser krever ofte prinsesseslott som bursdagskaker. Lagde nok et slott her om dagen, og fikk da knipset litt bilder. Viser her trinn for . VELDIG mye finere enn den jeg lagde for et par år siden,.

Er det noen som har oppskrift? Har ikke noe erfaring med hvite kaker. DET er ihvertfall jeg! Prinsesse slott kake. For i dag skal jeg faktisk blogge om en prinsessekake! Han rakte frem brettet.


Det var fylt med lysebrune kaker og blå druer. Vi er sammen med henne,” sa Pop, og trengte seg. Chateau Montfort er et 1år gammelt lite fransk slott med en. Lagunen Storsenter - Cake Pops.


Du kan enten bake en kake , f. Noen ganger er det fint en kake med annen form. Hva tenker du om dette slottet ? Dette er ei kake som smaker påske, av sjokolade og appelsin. Da jeg var liten var jeg så glad i hytta vår at jeg kalte den “Skogens slott ”. PS4kake, konfirmasjonskake, konfirmasjon gutt, konfirmasjon, PScake, Fanta exotic. My little pony, my little pony cake, my little pony kake, kake slott.


Men da jeg nylig besøkte hennes skotske slott Castle of Mey, ble denne kaken servert i den koselige kaféen. Så vi får tro at de går god at denne .

Nov Bursdagen slott. Stor slott - kake for en åringen, alt er spiselig. Kakebrett kan leies ut fra oss. Noen som har en link til hvordan den kan bygges ? Flott slott , museumstur og kake.


Søndagen dro vi til Slottet i Osaka. Det er et 4år gammelt slott som er omringet av den mye mer moderne . Vaktskifte på slottet. Mye folk, men fikk raskt et greit bord.


Nydelig kakao, og kake. Godt utvalg av kaker og annen . Heidi fra Trondheim fikk telefon fra det kongelige slott. De ville ha oppskriften på pepperkakehuset hennes. Dette var virkelig et prosjekt av den større skalaen Brudeparet Marit og Åsmund hadde et ønske om en drømmekake med plen, slott , .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg