torsdag 11. juli 2019

Hvordan strikke genser på rundpinne

I denne DROPS video viser vi hvordan man strikker glattstrikk rundt på rundpinne. Denne teknikken gjør det nemlig lekende lett å strikke genser. For at du skal kunne telle maskene dine, er det en fordel å vite hvordan du ser forskjellen på rette og.


Dette er vanlig for å strikke kanter på for eksempel en genser eller en vott. Jeg strikker mariusgenser nå og jeg strikker hele med rundpinne.

Mariusgenser - hvilke pinner? Hus og hage innlegg 20. Min første strikkegenser - HJELP! Hobby og fritid innlegg 25. Flere resultater fra forum. Strikke mønster på rundpinne.


Koble av og strikk deg en lekker genser til våren. TRENDY STRIKKEGENSER : Finn frem strikkepinner og garn, og du kan.

VGTV er Norges største web-tv-kanal. Nyheter, sport og underholdning. Her ser du trinn for trinn hvordan du strikker en raglangenser. Musikk: Gina Nyquist to pinner er en.


En kort forklaring på hvordan man strikker ermene inn på bolen. Pass på å ha de felte maskene mot. Hvordan strikke vrangmasker. Her skal jeg vise dere hvordan jeg bruker en lang rundpinne i steden for strømpepinner.


Her strikker jeg det ene beinet på en liten barnetights. Følg meg på blogloving. Legg opp 1m på stor rundpinne nr. Det plukkes opp masker til ermer, og disse strikkes også rundt på rundpinne og til slutt. Den brune Ballonggenser på bildet er strikket i Arwetta i fargen sand fra . Og så er det bare å strikke helt vanlig over maskene, og det er helt.


På bildet ser det ut som genseren er strikket på rundpinne , og. Her er det noe å lære for den avanserte og for nybegynneren.

Se videoleksjoner og få oppskrifter og inspirasjon! Tenk deg at du har brukt mange timer på å strikke en jakke. Kursholder Ann Pinneguri Myhre forklarer skritt for skritt hvordan de kan klippe. Du kan strikke en genser med kun rette masker hvis du strikker den i ett på en . Del din strikkegenser med MinMote på Instagram ved å tagge bildet ditt med. Her viser Line og moren, Bente Langmo deg hvordan du legger opp masker,.


Genseren til gutt og jente er lik med unntak av lengden. Innlegg om rundpinne skrevet av agnesmatre. Spennende å se hvordan mønsteret blir med ulike strikkere og ulike farger og varianter i lengde på genser og hals.


Jeg har strikket tusenvis av gensere i mitt liv.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg