tirsdag 22. januar 2019

Ostekake pasjonsfrukt

Ostekake med pasjonsfrukt. Jeg har registrert inn . Helt nylig lanserte Freia sin nye pakning med lilla pasjonsfruktgelé, og selvsagt måtte jeg teste å lage ostekake med denne geléen! Husk å beregne tid til å fryse kakebunnen, og at den skal . Lise Finckenhagen er glad i høye kaker.


Du velger selv hvor høy den skal bli ut fra hvor stor form du bruker.

Oppskriften på denne ostekaken er med gelatin, . Det har jeg gjort noe med i dag. Bunnen og kanten har jeg dekket med Jaffa kjeks, som er jo så gode i seg selv, sammen med denne sitron, pasjonsfrukt ostekake er smaken . Denne fikk meg til å tenke på . Pynt den med friske bær og biter av frukt, og du får garantert . En nydelig ostekake med frisk smak av pasjonsfrukt , med en deilig nøttebunn. Det som skiller den fra en vanlig ostekake er at det ikke er kjeksbunn, og at det . En kollega ønsket ostekake med pasjonsfrukt.


Dette var før Freia kom med gelé med denne smaken.

Siden har dette vært en favoritt både på jobb og hjemme. Pasjonsfrukt kan brukes til det meste. Det er kanskje min favorittfrukt. Vidunderlig god ostekake med nøttebunn og tropisk smak av pasjonsfrukt , appelsin og mango. Som de fleste av dere sikkert nå har fått med dere, skulle jeg egentlig ha deltatt på sjokoladekurs hos Sverre Sætre . Er du en stor tilhenger av ostekake ? Da faller denne garantert i smak.


Prøv vår gode oppskrift på bakt ostekake ! Dette er oppskriften på min favorittostekake, en pasjonsfrukt - ostekake på mandelbunn. Til pynt har jeg brukt forskjellige variasjoner av . Oppdag (og lagre!) dine egne Pins på Pinterest. Inneholder annonselenker. En klassisk ostekake slår an ved alle anledninger!


Og med rødt gelelokk og noen friske bær er det . Ingredienser (kake):. Kaken: plater gelatin . Kombinasjonen av syrlig ostemasse og pasjonsfrukt er fantastisk, . Dette er en veldig tidkrevende, veldig dyr, men veldig, veldig god kake. For meg er den kanskje enda bedre enn nordnorske jordbær.

Første gangen jeg ble kjent med .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg