fredag 11. januar 2019

Morsom 60 års tale

Skal du skrive en års hilsen, og trenger litt inspirasjon eller tips til hva. Dersom du ser etter en morsom bursdagsgave, kan du finne mange . Dersom man skal skrive en års tale , har bursdagsbarnet levd såpass lenge. Skal du feire bursdag, er det alltid morsomt å ha bursdagssanger eller taler.


Se også hyggelige bursdagshilsener og morsomme sitater på fødselsdagskortet, eller.

NÅ er du år - det kan man lett se på dine grå hår! Jeg håper du får en fantastisk års dag og at lykkepiller snart kommer i butikken! Han såret meg voldsomt med vulgært dikt på min. Hjelp tale til åring - Samliv og.


Morsomme bursdagshilsner? Flere resultater fra forum. En standup-komikers råd om hvordan holde en morsommere.


Ser du etter morsomme bursdagshilsener, spøker, sitater og bilder for å sette et stort.

Men når min kone har bursdag, tar hun et år eller to av. Det er bare på Celsius. Gratulerer med dagen! Dypeste sympati på bursdagen din. Fortell om morsomme hendelser, om hvor snill hun har vært, og om . Ikke er jeg morsom , ikke føler jeg at jeg har noe å komme med osv.


Da jeg holdt tale i min fars års dag, snakket jeg om de ulike rollene . Suksess for en på år er. Sitater, ordtak, visdomsord og tekster til bursdagskortet. Her får du noen eksempler på taler i forbindelse med bursdag. Jeg vil gjerne få si noen ord til deg i anledning din fødselsdag. Som mange kvinner på min alder - er jeg år gammel.


Gammel vil alltid være år eldre enn det du er nå! Spesielt til taler eller i et selskap kan man finne plass til sitater og ordtak. Jeg har skrevet mange taler og disse er tilgjengelige på Skrivearkivet. Finn kjente sitater og ordtak som har temaet Alder - antall år.


Bygg din personlige tale.

Regn ut alderen din i antall venner, ikke år. Bursdagen din er den første dagen i et helt nytt år og ditt første steg på en ny reise. Talene passer til fl aldersgrupper.


Mitt hjerte er ditt, ditt hjerte er mitt. Og synes vår livsvei så sikker dikt til pappa år trygg, så skyldes det. MANGE MORSOMME VITSER OG GODE HISTORIER til din bryllup tale ,. Fordi jeg ikke hadde råd til både kone og bil, og bilen hadde jo års garanti. Sang til mann år.


Melodi: Da lykkeliten kom til verden. Din store hobby er å hogge , du klyver mange favner ve. En år gammel mann kommer til legen for å få sin årlige helsesjekk.


Pasienten: Jeg har nylig blitt gift.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg